تفریح و سرگرمی




 
وزنه بردار دسته ۸۰ - کیلو گرم  پارالمپیکی ایران که توانست سه بار رکورد پارالمپیک را ارتقا دهد و به مدال طلای مسابقات ریو ۲۰۱۶ برسد، می گوید که برای رسیدن به این مدال بسیار تلاش کرده است.
لینک منبع این نوشته :
http://www.mehrnews.com/news/3767763/مجید-فرزین-خیلی-خوشحالم-برای-این-مدال-خیلی-زحمت-کشیده-بودم


خوشحالم؛ برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم - خبرگزاری فارس
www.farsnews.com/13950623000031
‎28 دقیقه قبل . به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، مجید فرزین پس از کسب عنوان قهرمانی گفت:
برای رسیدن به این مدال ماه‌ها تلاش کردم و تمرینات فشرده‌ای داشتم.
مجید فرزین: برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم - ایسنا
www.isna.ir/./مجید-فرزین-برای-این-مدال-خیلی-زحمت-کشیده-بودم
‎27 دقیقه قبل . وزنه‌بردار دسته منهای 80 کیلوگرم پارالمپیک که توانست سه بار رکورد پارالمپیک را
بزند و به مدال طلای مسابقات ریو 2016 برسد، می‌گوید که برای .
Images for مجید فرزین : خیلی خوشحالم برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم
مجید فرزین: خیلی خوشحالم/ برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم | خبروان
khabarone.ir/news/3701688
‎16 دقیقه قبل . به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزیل، مجید فرزین پس از کسب عنوان قهرمانی گفت
: برای رسیدن به این مدال ماه ها تلاش کردم و تمرینات فشرده ای .
مجید فرزین: برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم - خبرگزاری جمهوری .
www3.irna.ir/fa/News/82227899/
‎2 دقیقه قبل . مجید فرزین: برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم . مدت کشیدم ثمر داد و برای خانواده
خودم و مردم کشورم افتخار افرین شدم و از این جهت خیلی خوشحالم.
مجید فرزین: برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم - تفسیر نیوز
www.tafsir-news.ir/./مجید+فرزین+برای+این+مدال+خیلی+زحمت+کشیده+بودم
‎مجید فرزین: برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم . تلاش هایی که در این مدت کشیدم
ثمر داد و برای خانواده خودم و مردم کشورم افتخار افرین شدم و از این جهت خیلی خوشحالم.
مجید فرزین: برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم | وزنه بردار - قطره
www.ghatreh.com/./مجید-فرزین-برای-این-مدال-خیلی-زحمت-کشیده-بودم
‎23 ساعت قبل . مجید فرزین: برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم. وزنه بردار دسته منهای 80 کیلوگرم
. فرزین: خیلی خوشحالم چون برای این مدال زحمات زیادی کشیدم .
گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو فرزین: خوشحالم؛ برای این مدال .
www.ghatreh.com/./گزارش-خبرنگار-اعزامی-فارس-ریو-فرزین-خوشحالم-برای-این-مدال
‎23 ساعت قبل . از این جهت خیلی خوشحالم. فرزین . مجید فرزین: برای این مدال خیلی زحمت کشیده
بودم . فرزین: خیلی خوشحالم چون برای این مدال زحمات زیادی کشیدم .
مجید فرزین: برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم - ورزش 24
varzesh-24.ir/./مجید+فرزین+برای+این+مدال+خیلی+زحمت+کشیده+بودم
‎مجید فرزین : خیلی خوشحالم/ برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم. 53 ثانیه قبل
ورزش 1. وزنه بردار دسته ۸۰ - کیلو گرم پارالمپیکی. مجید فرزین : خیلی خوشحالم/ .
مجید فرزین : خیلی خوشحالم/ برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم .
1varzesh.com/wrestling-weightlifting/154895
‎4 دقیقه قبل . خدا را شکر می کنم که زحمت ها و تلاش هایی که در این مدت کشیدم ثمر داد و برای خانواده
خودم و مردم کشورم افتخار آفرین شدم. از این جهت خیلی خوشحالم.



مجید فرزین : خیلی خوشحالم/ برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم
www.khabar-24.com/./مجید+فرزین+خیلی+خوشحالم+برای+این+مدال+خیلی+زحمت+کشیده+بودم
‎خدا را شکر می کنم که زحمت ها و تلاش هایی که در این مدت کشیدم ثمر داد و برای خانواده
خودم و مردم کشورم افتخار آفرین شدم. از این جهت خیلی خوشحالم. فرزین درباره .
مجید فرزین : خیلی خوشحالم/ برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم / وزنه .
wwwkhabar.ir/8851471
‎17 دقیقه قبل . وزنه بردار دسته ۸۰ - کیلو گرم پارالمپیکی ایران که توانست سه بار رکورد
پارالمپیک را ارتقا دهد و به مدال طلای مسابقات ریو ۲۰۱۶ برسد، می گوید که .
مجید فرزین: برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم - نگار آنلاین
www.negaronline.com/./مجید-فرزین:-برای-این-مدال-خیلی-زحمت-کشیده-بودم
‎وزنه‌بردار دسته منهای 80 کیلوگرم پارالمپیک که توانست سه بار رکورد پارالمپیک را
بزند و به مدال طلای مسابقات ریو 2016 برسد، می‌گوید که برای رسیدن به این مدال .
فرزین: برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم | News File
newsfile.ir/./فرزین%3A+برای+این+مدال+خیلی+زحمت+کشیده+بودم
‎مجید فرزین : خیلی خوشحالم برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم مهر. خبرپو - 22
ثانیه پیش; فرزین: خیلی خوشحالم چون برای این مدال زحمات زیادی کشیدم وزنه بردار .
فرزین: خوشحالم؛ برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم - آکا
www.akairan.com/havades-akhbar/./news2016913213118490.html
‎به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، مجید فرزین پس از کسب عنوان قهرمانی گفت:
برای رسیدن به این مدال ماه‌ها تلاش کردم و تمرینات فشرده‌ای داشتم. خدا را شکر می‌کنم .
مجید فرزین : خیلی خوشحالم/ برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم - جویا
jooya.net/./مجید-فرزین-خیلی-خوشحالم-برای-این-مدال-خیلی-زحمت-کشیده-1834655
‎13 دقیقه قبل . وزنه بردار دسته ۸۰ - کیلو گرم پارالمپیکی ایران که توانست سه بار رکورد
پارالمپیک را ارتقا دهد و به مدال طلای مسابقات ریو ۲۰۱۶ برسد، می گوید که .
مجید فرزین : خیلی خوشحالم/ برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم
www.khabarjaar.com/./مجید%20فرزین%20:%20خیلی%20خوشحالم/%20برای%20این%20مدال%20خیلی%20زحمت%20کشیده%20بودم
‎مجید فرزین : خیلی خوشحالم/ برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم.
خبرگزاری آریا - فرزین: برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم
www.aryanews.com/./فرزین-برای-این-مدال-خیلی-زحمت-کشیده-بودم
‎22 دقیقه قبل . فرزین: برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم . مجید فرزین پس از کسب عنوان
قهرمانی گفت: برای رسیدن به این مدال ماه‌ها . از این جهت خیلی خوشحالم.
فرزین: خیلی خوشحالم چون برای این مدال زحمات زیادی کشیدم - سرزه
www.serze.com/فرزین-خیلی-خوشحالم-برای-مدال-زحمات-1790786/
‎26 دقیقه قبل . فرزین: خوشحالم؛ برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم. فیلم جشن اهدای جایزه پهلوان
مجید فرزین ( آپارات ) -دانلود و پخش. کلیپ فیلم ورزش وزنه .
فرزین: خوشحالم؛ برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم - سرویس خبری
servicekhabari.com/131411
‎2 روز پیش . به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، مجید فرزین پس از کسب عنوان قهرمانی گفت:
برای رسیدن به این مدال ماه‌ها تلاش کردم و تمرینات فشرده‌ای داشتم.
Previous



آگاه نیوز - فرزین: خوشحالم؛ برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم
news.agaah.ir/news/index?id=413336
‎4 دقیقه قبل . به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، مجید فرزین پس از کسب عنوان قهرمانی گفت:
برای رسیدن به این مدال ماه‌ها تلاش کردم و تمرینات فشرده‌ای داشتم.
مجید فرزین : خیلی خوشحالم/ برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم
raavi.ir/news.aspx?id=1921171
‎10 دقیقه قبل . .jwplayer{ display: inline-block; } وزنه بردار دسته ۸۰ - کیلو گرم پارالمپیکی ایران
که توانست سه بار رکورد پارالمپیک را ارتقا دهد و به مدال طلای .
مرآت خبر::فرزین: خوشحالم؛ برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم
rss.meraatnews.com/./فرزین:_خوشحالم؛_برای_این_مدال_خیلی_زحمت_کشیده_بودم
‎1 دقیقه قبل . به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، مجید فرزین پس از کسب عنوان قهرمانی گفت:
برای رسیدن به این مدال ماه‌ها تلاش کردم و تمرینات فشرده‌ای داشتم.
جی نیوز - فرزین: خیلی خوشحالم چون برای این مدال زحمات زیادی کشیدم
jnews.jamaran.ir/news/id/1163197
‎15 دقیقه قبل . جی نیوز - فرزین: خیلی خوشحالم چون برای این مدال زحمات زیادی کشیدم. . ورزشی.
مجید فرزین: برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم · راجرز: سوارز .
فرزین: برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم | ورزش3
khabarpu.com/k.php?u.2YjYsdiy2LQz
‎27 دقیقه قبل . فرزین: برای این مدال خیلی زحمت کشیده بودم - ورزش3 | خبرپو. . به گزارش "ورزش سه
" و به نقل از ایسنا، مجید فرزین پس از کسب عنوان قهرمانی گفت: برای رسیدن به این
مدال ماه‌ها تلاش کردم و تمرینات . از این جهت خیلی خوشحالم. فرزین .
پارالمپیک 2012 لندن [بایگانی] - انجمن های هواداران پرسپولیس
www.arteshesorkh.com/forum/archive/index.php/t-9170.html
‎جوانمردی: خوشحالم اولین مدال کاروان ایران را به دست آوردم . زحمت زیادی برای این مدال
کشیده بودم و برایم اهمیت زیادی داشت تا اولین مدال کاروان ایران را کسب کنم. . عمو
جان من در حالت کلی می گم،واقعا خیلی کم به معلولان بها داده می شه،این عزیزان مگه مال
کره ی . وزنه برداری/ 12:00 / مردان 82.5 کیلو گروه B/ مجید فرزین
نماینده وزن 81- کیلوگرم تیم ملی بوکس گفت: خوشحالم از اینکه اولین .
ufcs.ir/cat/3/10
‎این خیلی به ضرر بوکس ایران است که چنین شرایطی را دارد. . علی صادق زاده (تهران
)، مجید فرزین (اردبیل)، سامان رضی (گیلان)، منصور پورمیرزایی (کرمان)، . طلا
بازی‌های آسیایی خیلی کمک کرد، چون واقعاً‌ خیلی برای کسب این مدال زحمت کشیده
بودم.
روزنامه ایران_ قول می‌دهم در <ریو> ۳۰۰ کیلو را بالای سر ببرم
iran-newspaper.com/Newspaper/BlockPrint/140990
‎14 جولای 2016 . چهره خندان و بامزه‌ای دارد و همین مسأله باعث می شود تا خیلی سریع با او ارتباط صمیمانه
برقرار کنید. . نتیجه زحمات خودمان را ببینیم و مردم کشورمان را نیز را خوشحال کنیم.
. در این مسابقات بعد از آن که با مهار وزنه 272 کیلویی مدال طلایم قطعی شد در . حمزه
محمدی در وزن ۶۵ کیلوگرم، مجید فرزین در وزن ۸۰ کیلوگرم، حامد .
متن پاسخ رستمی به ابرازعلاقه زن وزنه بردار
tareenha.xyz/post/?q.page=210
‎بر این اساس، در فینال رقابت های پرتاب وزنه زنان ،میشایلا از آمریکا با رکورد .
سلیمی برای رسیدن به المپیک خیلی زحمت کشیده بود و لیاقت دومین مدال المپیک را
داشت. . سایت کمیته ملی پارالمپیک، در مورد رای انضباطی مجید فرزین آمده: «مجید
فرزین در . 2016 ریو اظهار داشت: خیلی‌ آماده بودم اما خط خوردم و دلیل این مسئله را نیز
نمی‌دانم.
Krash Bernad Yeri - مدال - blogfa.com
krash-by.blogfa.com/tag/مدال
‎مردم خیلی از به دست آوردن این مدال خوشحال شدند و من آن را به مردم و کودکان سرطانی .
وقتی حریفانت دیسک هایشان را پرتاب می کردند، کلاهی را روی سرت کشیده بودی .
عده ای معتقد بودند که احسان این کار را انجام داده که اگر مدال کسب نکرد، بگوید مصدوم
بودم. . (پرتاب نیزه)، سیامند رحمان، نادر مرادی، علی حسینی و مجید فرزین (وزنه
برداری).
Previous



طلسم 90 ساله شکسته شد - صبح بخیر
sobbekheir.com/sport/طلسم-90-ساله-شکسته-شد
‎ما در این مدت تمرینات اختصاصی خرک حلقه برای جامعی در نظر گرفته بودیم و همین .
وقتی شنیدم وی به مدال برنز رسیده خیلی خوشحال شدم چون زحمت زیادی کشیده بود و ما
در . فرزین صابونی، سیروس همتی، شیرین اسماعیلی، هدا ناصح، مجید رحمتی، نازگل .
وزنه برداری هیات ژوری چند نفر است - مجله خبری فور خبر
4khabar.ir/search/?q.page=4
‎در این وزن از مسابقات وزنه برداری بازی های المپیک ریو، هست وزنه بردار حضور دارند
که . شده به این اردو عبارتند از: حمزه محمدی در وزن ۶۵ کیلوگرم، مجید فرزین در وزن ۸۰
. برای پیشرفت بهادر مولایی زحمت زیادی کشیده، بابت اتفاق تلخی که برای این
وزنه . نیز در المپیک ریو توانسته دو مدال طلا بگیرد و از این بابت خیلی خوشحال شدم
.
رونمایی از تیزر دیدنی آلبوم «شخصی» فرزاد فرزین | سایت خبری .
www.musicema.com/node/190485
‎5 ژانویه 2014 . این آلبوم تحت امتیاز شرکت «رویال هنر پارس» به مدیریت «مجید عبدی» و . فرزاد
فرزین «مدال مردمی» را برای کاروان ایران در المپیک خواند . خیلی زحمت کشیده فرزاد
برای این تیزر و واقعا هم کارش عالی بود. . وقتی داشتم تیزرو دانلود میکردم دست و
پام میلرزید از بس هیجان زده بودم . خیلی خوشحالم که طرفدار فرزادم!
اهنگ علیشمس گفته بودم مراقبم باش - مجله خبری سیتی فان
ctfun.ir/search/?.اهنگ%20علیشمس%20گفته%20بودم%20مراقبم%20باش.
‎خیلی تنها بودم و سختی کشیدم (بغض می کند اما با یک خدا را شکر جلوی اشک هایش را
می گیرد). . اگر غیر از این بود و این حمایت ها را نداشتم نمی توانستم مدال طلا را
بگیرم. . دانلود آهنگ جدید مجید پاکور و وحید محمدزاده و محسن شجاعی بنام چرا من . من
از نزدیک دیده بودم که چقدر زحمت کشیده و به خدا توکل کردم تا کیمیا مزد زحماتش را
بگیرد.
به آینده امیدوار باشید - مطالب عکس های ورزشی
rozemotafavet.mihanblog.com/post/category/17/page/4
‎3 سپتامبر 2012 . وزنه برداری/ 12:00 / مردان 82.5 کیلو گروه B/ مجید فرزین . زحمت زیادی برای این مدال
کشیده بودم و برایم اهمیت زیادی داشت تا اولین . بهداد سلیمی پس از کسب مدال طلای
فوق سنگین وزنه برداری در المپیک لندن گفت: خیلی خوشحالم؛ هم .
برنامه تیم وزنه برداری انتخابی المپیک تهران - NazBid.ir
nazbid.ir/post/?q.page=150
‎اما آیا کسب یک مدال (هر چه که باشد) باید باعث شود ورزشکار سالاری در فدراسیونی .
وزنه‌بردار طلایی ایران در رقابت‌های جهانی 2011 و 2014 افزود: برای آکادوف خیلی . او هم
برای حضور در این مسابقات زحمت کشیده بود، اما باور کنید از اینکه آکادوف در . چهار
طلا (نادر مرادی، علی حسنی، مجید فرزین و سیامند رحمان)، یک نقره (روح‌الله رستمی) و .
قوی ترین وزنه بردار جهان استارت زد خبروان - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q.page=5
رکورد شکنی دوباره ایلیا ایلین در وزنه برداری/ این پسر فوق العاده است . او ادامه داد:
من این رکوردها را چندین مرتبه در مسابقات جهانی و المپیک زده و زحمت کشیده بودم. .
حمزه محمدی نشان برنز - دسته 80 کیلوگرم، مجید فرزین نشان طلا و ارتقا رکورد جهان -
دسته 88 کیلوگرم، سید حامد صلحی پور. . این اتفاق خوبی است و از آن خیلی
خوشحالم.
قول می‌دهم در وزنه ۳۰۰ کیلویی را بالای سر ببرم - سایت معلولین ایران .
www.idp.ir/find.php?item=1.77.15328.fa
‎14 جولای 2016 . در ریو ابتدا باید در اولین حرکت، مدال طلای خود را در دسته ۱۰۷+ قطعی و پس از آن برای
. خیلی پیش از این تمریناتم را شروع کردم و امیدوارم بتوانم به رکورد مورد نظرم . را
حمایت کردند و بر دستان شان بوسه می زنم و می دانم که چقدر برای من زحمت کشیدند. .
حمزه محمدی در وزن ۶۵ کیلوگرم، مجید فرزین در وزن ۸۰ کیلوگرم، حامد .
پارالمپیک لندن؛ ششمین مدال طلای ایران به فرزین رسید - ایران‌بوم
www.iranboom.ir/tazeh-ha-sp./7427-1391-06-15-07-07-21.html
‎5 سپتامبر 2012 . این ششمین مدال طلای کاروان "دلوار" در این دوره از بازی‌ها بود. . پارالمپیک 2012 لندن
مجید فرزین، وزنه‌بردار دسته 82،5 کیلوگرم کشورمان مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود
کرد. . رنجبر: برای مدال پارالمپیک 10 ماه زحمت کشیده بودم/ شرمنده مردم شدم . نعمتی:
خستگی ام با مدال طلا برطرف شد/ خواستم خیلی چیزها را ثابت کنم .
وبلاگ رسمی مجید اخشابی - اخبار
www.akhshabimajid.blogfa.com/cat-2.aspx
‎وبلاگ رسمی مجید اخشابی - اخبار - ارائه آثار مجید اخشابی. . وی در این‌باره گفت: در
جشنواره امسال شاهد 25 درصد رشد در سطح شرکت‌کنندگان در بخش‌های مختلف بودیم. بیش
از . هر چند تو این مدت دیگر نویسنده ها زحمات زیادی کشیدند و جا داره از تک تکشون
تشکر کنم . خیلی خوشحالم که بعد از این همه نبودن هام الان با یه خبر خوب بروز می کنم
.
Previous



نصیری یازدهمین مدال ایران را به ارمغان آورد؛ طلای هفتم کاروان دلوار
www.alipub.ir/TabID-82-sId-271-PageNo-29.aspx
سوم یکی به این فلورانس نایتینگل تالار بگه بیا بابا بسه ! . مهسا جان بهت خوش
آمد می گم عزیزم و خیلی خوشحالم که در کنار ما هستی . فقط اگه تکراری بود بهم
بگید حدفش کنم یا آدمین جان زحمت حذف کردنشو بکشه . چون یعنی قادر بودم که سخت
کار کنم. . (پرتاب نیزه)، نادر مرادی، علی حسینی و مجید فرزین (وزنه برداری). مدال
نقره:
اخبار بازی های پارالمپیک 2012 لندن : انجمن ورزش - Page 4 - صفحه اول
www.centralclubs.com/2012-t96693-36.html
‎3 سپتامبر 2012 . رستمی پس از این موفقیت گفت: برای کسب مدال طلا آمده بودم اما در آخرین . همین مدال
نقره را هم به خانواده ام تقدیم می کنم که برایم خیلی زحمت کشیدند و قول . آنها مدت‌ها
دوری من را تحمل کردند و خوشحالم که با مدال طلای پارالمپیک خوشحال‌شان کردم. . 5/82
کیلوگرم پیگیری شد که مجید فرزین نماینده کشورمان در این وزن بود.
جهان کیلوگرمی وزنه مدال رکورد مهار رکورد جهان داوران گرفت . - وبلاگ 24
weblog24.xyz/./جهان-کیلوگرمی-وزنه-مدال-رکورد-مهار-رکورد-جهان-داوران-گرفت-چراغ-سفید-رکورددار-جهان.html
‎دوگاس گفت با این که موهایم را خیلی دوست دارم اما گاهی اوقات مشکل‌ساز می‌شود نمی
توانم به . کرد چرا که در تمرینات زحمت زیادی کشیده بودم مزد زحمات تمریناتم را
گرفتم. . مجید فرزین قهرمان مغانی نماینده دسته 80 کیلوگرم کشورمان موفق بهب مدال
نقره این رقابت‌ها شد. . تفتیان: خوشحالم رکورد جایزه بزرگ آسیا در دستان یک
ایرانی است.
خاطرات فیلم محمد (3) - فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص)
filmmohammad.simablog.ir/default.aspx?TopicID=1608
‎همکاری با مجید مجیدی در فیلم محمد رسول‌الله چطور پیش آمد؟ . بله، نه‌تنها من راضی هستم
، بلکه خیلی هم افتخار می‌کنم که تدوینگر این فیلم بودم و حتی خیلی چیزها از این .
انرژی مثبت - خواب پروانه شدن.
thebutterflydream.persianblog.ir/tag/انرژی_مثبت
‎2 فوریه 2016 . در کل خیلی خوش گذشت و شبی دوست داشتنی بود. . تالار وزارت کشور و در آخرین
کنسرت سال 93 فرزاد فرزین حضور به هم رسوندیم. . هوا هم سرد بود و من پتو رو تا زیر
دماغم کشیده بودم و به قول این . صدای مجید اخشابی اصلا برام یه انرژی مثبتی به همراه
داره و علی الخصوص این آهنگش که . از این بابت خیلی خوشحالم.
جهان کیلوگرمی وزنه مدال رکورد مهار رکورد جهان داوران گرفت چراغ سفید .
weblog24.link/./جهان-کیلوگرمی-وزنه-مدال-رکورد-مهار-رکورد-جهان-داوران-گرفت-چراغ-سفید-رکورددار-جهان.html
‎جهان کیلوگرمی وزنه مدال رکورد مهار رکورد جهان داوران گرفت چراغ سفید رکورددار جهان
. دوگاس گفت با این که موهایم را خیلی دوست دارم اما گاهی اوقات مشکل‌ساز می‌شود و نمی
توانم به خوبی ببینم. . کرد چرا که در تمرینات زحمت زیادی کشیده بودم و مزد زحمات و
تمریناتم را گرفتم. . مجید فرزین قهرمان مغانی به مدال نقره پاراآسیایی دست یافت.
سعید معروف در آستانه کسب عنوان بهترین بازیکن جهان
ufcs.mahtarin.com/cat/1/23
‎ورزشکاری که شانس مسلم طلا بود، خیلی ساده، مدال طلا را با نقره عوض کرد و در فاصله
. از ورزشکاران هستند لطف کنند برای خوشحال شدن دل ما به اردوهای تیم ملی سر بزنند،
نه . صادق زاده (تهران)، مجید فرزین (اردبیل)، سامان رضی (گیلان)، منصور پورمیرزایی
. آسیایی خیلی کمک کرد، چون واقعاً‌ خیلی برای کسب این مدال زحمت کشیده بودم.[PDF]
د ی 1 3 9 4 - صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
www.ghahremanan.ir/www/pdf/ghahremanan9_2.pdf
‎30 جولای 2016 . و پیشکسوتان هم 510 میلیون تومان بوده، عالوه بر این ماهیانه. 350 میلیون تومان هم .
دو سال بعدش در تاشکند هم یک مدال طالی دیگر گرفت و حاال دو سال بعد . وزن کم کردن
ها تحلیل خیلی زیادی رفته بودم . یک دنیا خوشحالم کرد و کارش برایم خیلی جذاب
بود. . بیماری ام خیلی زحمت کشــیده و همیشه به من محبت کرده است.
محمد علیزاده، داستان زیبای قاری قرآنی که خواننده شد /سبک زندگی .
www.persianv.com/view/343172.php
‎25 ژوئن 2016 . ترانه دلنشین شهر باران با صدای محمد علیزاده و ترانه مجید صالحی و . همین که شنونده
باید به خودش زحمت بدهد و کلنجار برود تا این ترانه را . من از بچگی هم که قاری قرآن
بودم با همین صدا می‌خواندم منتهی صدایم پخته . 8 ماه طول کشید تا مردم بشنوند. .
خانواده ها گوش دهند و وقتی دیدم در کنسرتم خانواده آمده خیلی خوشحال شدم.
چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (200) - شما
shomanews.com/fa/news/495602/چهره-ها-در-شبکه‌های-اجتماعی-200
‎31 دسامبر 2015 . چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، . به
این دلیل بود که در ماه های محرم و صفر بودیم و کنسرتی برگزار نمیشد. . حضور دارند،
لطفا اسمشان را مانند بقیه چهره ها اعلام کنید، هرچه باشد زحمت کشیده اند و آمده اند! .
خیلی خوشحالم که عکسِ یادگاری عمو پورنگ بهانه ای شد تا عکسی از .
Previous


[PDF]
یک گام تا لیگ جهانی
www.siasatrooz.ir/images/magazine/0003/files/atfl00000343-0014.pdf
8 سپتامبر 2012 . توس ط ژاپنی ها، رقابت دو تیم خیلی پایاپای دنبال شد طوریکه در امتیاز 4، . این
گیم برنده شوند و از کشیده شدن بازی به گیم چهارم نجات پیدا کنند. . های پارالمپیک
لندن گفت: خوشحالم که نتیجه یک سال زحمات مداوم که . وی افزود: خیلی زحمت کش
یده بودم. . حس ینی و مجید فرزین )وزنه ب رداری( و جواد حردانی. ) .
سیامند رحمان
siamand-rahman.blogfa.com/
‎سیامند رحمان - قویترین مرد دنیا و دارنده مدال طلای بازیهای پارالمپیک 2012 لندن. .
ولی خوشحالم که تیم (ب) کشورمان بااقتدار و کسب 14 مدال رنگارنگ مقام قهرمانی این
رقابتها را به خود اختصاص داد. . خیلی دوستش دارم بااخلاق ترین مربی سیامند رحمان
. علی حسینی دسته 75 کیلوگرم (تهران) ، مجید فرزین دسته 5/82 کیلوگرم (اردبیل)
، .
حرکات دو ضرب کیانوش رستمی در المپیک ریو (رکوردشکنی جهان و .
vista.ir/net/1214810
‎13 آگوست 2016 . ماشاالله پسر دمت گرم این اعتمادبه نفست وقتی وزنه میزدی غرور بر . ایول کیانوش
تبریک خیلی عالی بود واقعا شادم کرد ایشالله هرچی از خدا . yazdan farzin; 23 مرداد
1395 . مدال طلای المپیک تبریک به تو قهرمان رکوردشکن . از کسانی هم که در روزهای
گذشته زحمت کشیده اند اما مدالی نیاورده اند . واااای خیلی خوشحالم .
sport.tv3.ir-رودکی: خیلی از مسائل در نتایج کسب شده جودو دخیل است
sport.tv3.ir/./رودکی-خیلی-از-مسائل-در-نتایج-کسب-شده-جودو-دخیل-است
‎11 آگوست 2016 . رودکی: خیلی از مسائل در نتایج کسب شده جودو دخیل است . ناراضی، سعید باید
المپیک را می دید، چون خیلی زحمت کشیده بود، اما چند اشتباه فردی . رودکی در ارتباط
با اینکه چرا نصرت به عنوان کوچ محجوب نبود، ادامه داد: این خواست محجوب بود. . ۱۹:۳۴
مدال آوری ایران در المپیک از رشته وزنه برداری آغاز می شود; ۱۹:۲۷ رودکی: .
وزنه بردار حسین خدادادی - نیم کیلو
nimkilo.ir/search/?q=وزنه%20بردار%20حسین%20خدادادی&page.
‎29 مه 2016 . عکس بهداد سلیمی در لباس دامادی -آکا,رفع چین و چروک صورت با این قسمت . به
گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، مجید فرزین وزنه‌بردار دسته 80 کیلوگرم . او هم
برای حضور در این مسابقات زحمت کشیده بود، اما باور کنید از اینکه . سال‌های سختی
را گذراندم و خدا را شکر، همین که دوباره می‌توانم وزنه بزنم خیلی خوب است.
بیوگرافی مهسا جاور و همسرش محسن محمدسیفی +عکس و مصاحبه | ساتین
saten.ir/113127/بیوگرافی-مهسا-جاور-و-همسرش-محسن-محمدسی/
‎25 جولای 2016 . محسن محمد سیفی: اصلا دیگر این مدال طلا به چشم نمی‌آید. . از من گرفت و خیلی
خوشحال بود حالا این را در نظر بگیرید که روزی بتواند من را . محمد سیفی: من چون بچه
پایین شهر زنجان بودم، شرایط محله مان طوری بود که . دکتر علی‌نژاد ۲۴ ساعته در
فدراسیون زحمت می‌کشد ولی خب واقعیت این . برای من زحمت زیادی کشیده اند.
اسلایدر - دانشجویان مهندسی شیمی دانشگاه خلیج فارس
sh85.blogfa.com/author-hamed.aspx?p=3
‎اگه یادتون باشه ما قبلا از این دانشگاه یه سری آمارها بهتون داده بودیم. . بنیامین خیلی
خوشحال شدم وقتی تابلوی مرکز ترک اعتیادتو دیدم. . یه خسته نباشید هم به خانمش
می گم که واقعا خیلی براش زحمت کشید و البته امروز به خاطر دانشگاه، رفته بودند
شیراز . . علی حسینی و مجید فرزین تو وزنه برداری دو مدال طلای دیگه رو کسب کردند
.
گپی دوستانه با یوسف کرمی(قهرمان سوم المپیک) - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=12481
‎4 آگوست 2005 . یوسف هر چقدر که مدال گرتفه و افتخار کسب کرده، افتاده تر و به قول معروف .
فوتبال، در تیم هما هافبک وسط بودم. . مجید افلاکی. . نه چون هادی برای موفقیت های
خودش خیلی زحمت کشیده است. . اصلاً، یوسف متعلق به جامعه است از این که مردم قهرمان
ملی خود را دوست دارند خوشحال می شوم. . سفر به سال 1410 با فرزاد فرزین!
صالح حسن زاده - تیم جهانی بازاریابی شبکه ایی - blogfa.com
globalteam.blogfa.com/author/gtsaleh
‎مجید نجاتی . همچنین تو این ماه سمینار های مختلفی از جمله "سمینار چرایی" و سمینار"
دعوت ٢" و. . پشتیبانهای پرتلاشت جواد عزیز و رضای گل که زحمات زیادی برات
کشیدن میگم. . چیزی که همه ی جی تیمی ها رو خیلی خوشحال کرد تیک زدن ویژن اشتیاق
سوزان جی . برترین های تعهد تیر ماه: خانوم رئیسی، آقای امیر قنبری،آقای فرزین
اسدی
جای من خالی بود اصلا - ˙ · ٠ • RU b Y • ٠ · ˙
ruby.blogfa.com/author/ruby?p=4
‎خیلی تجربه خوبی بود من 2تا دیگه تجربه این مدلی وقتی که هنرستان میرفتمو داشتم
. دیدم خداروشکر انگار همیشه خوب بودم ولی بازم به خدا گفتم منو ببخش اگر یه وقت
ناخواسته . یه عمری زحمت میکشی . . خوشحال کننده ترین خبری که تو این حالو روزه
سرماخوردگی من . یه صندلیه ساده رو کشیدن ! . وزنه برداری / مجید فرزین : مدال طلا.
Previous



پسر 18 ساله قطری وزنه بردار وزن 85 کیلو - فان سیتی
f30t.ir/search/?q=پسر+18+ساله+قطری+وزنه+بردار+وزن.
‎تایلند مدال طلای وزنه برداری زنان المپیک 2016 را کسب کرد . آورده است البته زحمات
زیادی هم برای این شهرت کشیده است که قابل تقدیر است . . در المپیک ریو بیان کرد:
خیلی خوشحالم که کیانوش توانست مدال طلای المپیک را . وزنه‌برداری: از ساعت 23:30
رقابت های 80- کیلوگرم آغاز می شود که نماینده ایران در این دسته مجید فرزین خواهد .
روزنامه ایران ورزشی | شماره :5427 | تاریخ 1395/5/18
www.iran-varzeshi.com/Newspaper/Page/5427/5/86901/0
‎8 آگوست 2016 . غیبت مجید فرزین در اردوهای پارالمپیک پرینت; نخستین تمرین ملی‌پوشان . محجوب:
جودو به مدال نیاز دارد پرینت; رستمی و هاشمی تست دوپینگ دادند .
شهرستان جم - کُشتی استان بوشهر
iawf.blogfa.com/cat-4.aspx?p=2
‎بر این اساس تیم کشتی شهرستان جم نماینده استان در مسابقات مذکور در شهریار می
باشد. . 3 روز دروس عملی با تدریس مجید خدایی، هادی حبیبی و امیر توکلیان برگزار
شد و . کسب تجربه خیلی سودمند بود، دست مربی شان درد نکند خیلی زحمت کشیده
است. . جلال مدیری با مرتضی فرزین فر قهرمان جام بین المللی پیروزی ترکیه ،
سیدمهدی .
چهره های معروف ورزشی و هنری در شبکه‌های اجتماعی + تصاویر - صدای میانه
vom.ir/sarasari/posts/53371
‎1 ژانویه 2016 . صدای میانه به نقل از برترین ها - امیررضا شاهین نیا: با این عکس از کاوه خان سماک .
به این دلیل بود که در ماه های محرم و صفر بودیم و کنسرتی برگزار نمیشد. . الناز دید
تحصیل در اروپا خیلی حال می‌دهد و شرایط حضور خواهرش را هم برای . دارند، لطفا
اسمشان را مانند بقیه چهره ها اعلام کنید، هرچه باشد زحمت کشیده اند و آمده اند!
اخبار موسیقی روز ایران و جهان - صفحه 133 - سایت کوچولو
kocholo.org/forum/./288-اخبار-موسیقی-روز-ایران-و-جهان-133.html
‎12 جولای 2012 . این باعث می شود تا خیلی از کسانی که حتی موسیقی او را هم دوست ندارندف . است در
اینجا اجرا می کنم) خیلی نگران بودم البته همه به من دلداری و می گفتند وقتی . یگانه،
فرزاد فرزین، معراج محمدی*، قاسم افشار*، مجید اخشابی*، رامین محمودی*، . حاضر نمی*
شوم، اما پسر آقای خرم زحمت کشید آمد اینجا و کارت*ها را آورد و رفتم.
خسرو شکیبایی شمایل بازیگری؛ بی‌بدلیل و تکرار نشدنی - پارسینه
www.parsine.com/./خسرو-شکیبایی-شمایل-بازیگری-بی‌بدلیل-و-تکرار-نشدنی
‎18 جولای 2013 . همه می‌دانند که نمره‌ای که ایشان به بازیگران می‌دادند هم اخلاقی بود هم کاری و من از این که آقای
شکیبایی چنین امتیازی به من دادند خیلی خوشحال بودم.
مهران غفوریان بایگانی - بهترین ها
mededu13.ir/label/مهران-غفوریان
‎میرباقری برای فیلمنامه این کار زحمت بسیار کشیده و پروداکشن عظیمی دارد و خودش
شلوغی و . میرباقری کار را خیلی بیشتر دوست دارد، من هم خوشحالم که در این گروه
هستم. . به خاطر دارم در زمان پخش سری اول “زیر آسمان شهر” در فرودگاه بودم و مردم
می‌خواستند . نیوشا ضیغمی و همسرش در کنار فرزاد فرزین و فرزاد حسنی ، مهران
غفوریان.
خط خوردن مجید فرزین از اردوی پارالمپیکی تیم ملی | پارس فوتبال .
parsfootball.com/fa/33513/خط-خوردن-مجید-فرزین-اردوی-پارالمپیک/
‎8 ژوئن 2016 . وزنه‌بردار دسته ۸۰ کیلوگرم تیم ملی وزنه‌برداری پارالمپیک از اردوی تیم ملی خط خورد.
پاسخ فرزاد فرزین به سوالات خصوصی!-پرشین پرشیا
www.persianpersia.com/artandculture/adetails.php?articleid.
‎24 نوامبر 2013 . از همان زمان هم که شروع کرده بودم یعنی ۱۴،۱۳ سالگی خیلی دوست نداشتم آهنگ های
دیگران . این آلبوم زحمت کشیده بودم و حالا باید ۲ سال دیگر هم صبر می کردم به خاطر
این تغییر! . گفتگو با اولین بانوی برنده مدال المپیک/به اندازه دیگران خوشحال
نیستم . «مجید درخشانی» از تبرئه در دادگاه تا برنامه‌های آینده سخن گفت .
برنامه روز هشتم مسابقات آسیایی اینچئون+نتایج و مصاحبه‌ها و جدول مدال‌ها
aftabnews.ir/./برنامه-روز-هشتم-مسابقات-آسیایی-اینچئوننتایج-و-مصاحبه‌ها-و-جدول-مدال‌ها
‎27 سپتامبر 2014 . رده بندی کامپوندتیمی مردان ایران – فیلیپین اسماعیل عبادی – مجید . وی ادامه داد:
سطح مسابقات کامپوند خیلی بالاست و مسابفه است. . ملی پوش دوچرخه سواری گفت:
یک سال و نیم برای اینچئون زحمت کشیده‌ام و امیدوارم مدال برنز دوره قبل را ارتقاء دهم.
. در بازی‌های آسیایی گفت: این مدال‌ها از دهان شیر بیرون کشیده شده‌اند.
Previous



علی نرگس نژاد | سایت استان کهگیلویه و بویراحمد
k-b.ir/6348
‎29 نوامبر 2012 . ما 6-5 نفری بودیم که تئاتر کار می کردیم، تئاتر را از کسی یاد نگرفتیم . به این
موضوع که کسی هم مانع ما در این راه نشد هم خیلی خوش‌خیم نگاه . مردمی که توی یاسوج
زحمت می کشند بیشتر هستند، با این حال مردم یکدستی . می کند، بازیگران در این
نمایش، با چالش کشیدن سوالی که از سوی پسر . مجید از دهدشت می‌گه:.[PDF]
سال یازدهم | شماره 134 | اردیبهشت 1394 پایگاه اینترنتـــی : WWW .
tct.ir/uploads/134_lil.pdf
‎خانواده سال ها زحمت کشیده است. تالش ها و پیگیری . هر دو رشته مقام و مدال کسب کرده ام.
در . می زدند من یک نفر بودم در مقابل 4 نفر. . سالم و سالمت هستند خیلی خوشحالم و
خدا . در این نشست که حجت اله فرزین مدیرکل دفتر . آقای مجید اکبری دستجردی. 2.
کاروان وزنه‌برداری ایران در المپیک ۲۰۱۲ وارد ایران شد – جدیدترین اخبار .
www.momtaznews.com/کاروان-وزنه‌برداری-ایران-در-المپیک-۲۰/
‎. گفت: زحمات زیادی برای این قهرمانی کشیده بودم و از به دست آمدن آن بسیار خوشحالم.
. هر چند که اولویت ما همیشه مدال طلا است و این طلاست که می‌ماند و رکورد شکنی در . وی
ادامه داد: جو مسابقات خیلی سنگین بود با این حال خوشحالم که زحماتم به بار . فرزین
ششمین طلایی ایران جام جم آنلاین: وزنه بردار دسته ۵/۸۲ کیلوگرم کشورمان مدال طلای .
مصاحبه مسئولان تیم‌های لیگ برتری فوتبال - باشگاه خبرنگاران جوان
www.yjc.ir/fa/news/./مصاحبه-مسئولان-تیم‌های-لیگ-برتری-فوتبال
‎مهرزاد خلیلیان مدیرعامل سپاهان اظهارداشت: از تمام کسانی که زحمت می‌کشند و به تیم‌های
. پایان رسید، اظهار داشت: من اخراج شده بودم و نمی‌دانم چه کسی گفت که نتیجه بازی
سپاهان و . را پیگیری نمی‌کرد، خاطرنشان کرد: تراکتورسازی با این شایعه عقب
کشید. . محمد حین نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت:خیلی خوشحالم،
البته این .
پایان روز هشتم با یک طلا و یک نقره و 2 برنز برای کاروان ایران/ناکامی .
www.bultannews.com/./پایان-روز-هشتم-با-یک-طلا-و-یک-نقره-و-2-برنز-برای-کاروان-ایرانناکامی-کشتی‌گیران
‎27 سپتامبر 2014 . رده بندی کامپوندتیمی مردان ایران – فیلیپین اسماعیل عبادی – مجید قیدی – امید .
وی در این رقابت رکورد 4 دقیقه و یک ثانیه و 8193 ده هزارم ثانیه را ثبت کرد. . وی
ادامه داد: سطح مسابقات کامپوند خیلی بالاست و مسابفه است. . **عسگری: یک سال و
نیم برای اینچئون زحمت کشیده‌ام/ امیدوارم مدال برنزم ارتقاء پیدا کند
«بولتن موسیقی»؛ مجلۀ خبری روزانۀ موسیقی (23بهمن) - بولتن نیوز
www.bultannews.com/./بولتن-موسیقی-مجلۀ-خبری-روزانۀ-موسیقی-23بهمن
‎12 فوریه 2015 . او ادامه داد: خانم‌های بسیاری تمرین می‌کنند و زحمت می‌کشند اما درنهایت هیچ چیز در . با
«اعترافات یک ذهن خطرناک» بار دیگر توانایی اش در فیلمسازی را به رخ کشید » .
این فیلم به معنای واقعی درخشان بود و خیلی هم به آن توجه نشده است و می . یکی از
ترانه های دوستان خودنمایی می کرد و از این قصه خیلی هم خوشحال بودیم.»
سعید معروف در آستانه کسب عنوان بهترین بازیکن جهان - صفحه نخست
ufcs.ir.loxblog.ir/cat/1/23
‎که او پاسخ جالبی می‌دهد: «اگر برنز می‌گرفتم، بلد بودم چطور از این مدال برنز، 200 .
از ورزشکاران هستند لطف کنند برای خوشحال شدن دل ما به اردوهای تیم ملی سر بزنند، نه
. صادق زاده (تهران)، مجید فرزین (اردبیل)، سامان رضی (گیلان)، منصور پورمیرزایی
. آسیایی خیلی کمک کرد، چون واقعاً‌ خیلی برای کسب این مدال زحمت کشیده بودم.
تارنوشت مهرداد
mdsheikhan.persianblog.ir/1384/1/
‎18 آوریل 2005 . فاطمه خیلی تند و آسان نزدیک آمد، دست هایش را باز کرد تا در آغوش جا بگیرد و . تحمل
کردم ولی از اینکه بچه ها طبیعی و بدون کمک جراحی به دنیا آمدند، خوشحالم. . بنده خدا خانم
فراهانی دو ماه تمام زحمت کشید و در استحمام کردن و تعویض . با این پس زمینه، کسب ۴
اسکار جهانی و 47 مدال رنگارنگ از سوی دانش . عکس:فرزین شادمهر .
فرزان عاشور زاده شانس اول مدال المپیک +عکس - تم فارکت
themeforect.ir/2016/08/./فرزان-عاشور-زاده-شانس-اول-مدال-المپیک-ع/
‎9 آگوست 2016 . اول این که بتوانم خانواده ام را خوشحال کنم و پدر و مادرم به من افتخار کنند. . پرتاب من
بود و خوش شانس بودم که حضور در بازی های آسیایی خیلی زود نصیب من شد. . من که
هنوز خیلی آن را تجربه نکرده ام (می خندد)، ولی خب قطعا این ویژگی ها حس . البته آن ها هم
زحمت کشیده اند تا افتخار کسب کرده اند، اما در بعد خبری و بازتاب، .
مهر ٩۱ - امروز لی‌لی چی می‌خونه؟ - پرشین بلاگ
whatlilireadstoday.persianblog.ir/1391/7/
‎21 ا کتبر 2012 . فکورانه ابروها را بالا برد و گفت: "خرجش خیلی زیاد میشه. . یک بار که در اتاق هتلی
در پاریس دراز کشیده بودم و روزنامه ی هرالدتریبون را می خواندم .
Previous



طــــرفـداران کــیــکـاووس یـــاکـیــده - هوش سیاه ٣
gargeh.blogfa.com/post/306
‎کاملا مشخص است که برای ساخت این کار زحمت کشیده شده است و مخاطب شناسی صورت
گرفته است. . خیلی ها فکر می کنند برای این کار هزینه ای به مراتب بیشتر از سریال
های دیگر شده . مجید واشقانی در این نشست درباره نحوه حضورش در هوش سیاه 2این طور
توضیح داد . چیزی که مرا خوشحال کرد ورود با خاصیت این کارکتر بود که منجر به کمک
به .
مطالب جدیدتر - کشتی مسجدسلیمان - blogfa.com
koshtimasjedsolayman.blogfa.com/?p=32
‎در شهرستان آمل نیز از قاسم رضایی دارنده مدال طلای المپیک با اهدای یک واحد تجاری، یک
واحد . کشتی گیر سنگین وزن در معیت تیم ملی بودم و به خوبی با شرایط مبارزات
این وزن آگاه هستم. . و می دانم که کادر فنی تیم ملی چه زحمتی برای این جوان کشید و
این موفقیت حاصل یک کلاس . انتظار نداشتم او را اینجا ببینم، اما خیلی خوشحال
شدم.
چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (288) - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/news/369002/چهره-ها-در-شبکه‌های-اجتماعی-288
‎ Rating: 96% - 30,954 reviews13 آگوست 2016 . آن خبرِ خوب (و یا بد) که در شماره گذشته صحبتش را کرده بودم، همین بود. . بله، بدن
اینجانب دقیقاً مثل همین عکس از کودکی های مجید مشیری، شوکه است و نمی . الناز
حبیبی از اینکه مطلب چهره ها روزانه شده بسیار خوشحال و راضی است. . شبنم قلیخانی
هم مثل الناز حبیبی خیلی از این موضوعِ روزانه شدن چهره ها استقبال کرد!
چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (87) - برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/news/185439/چهره-ها-در-شبکه‌های-اجتماعی-87
‎ Rating: 96% - 88,451 reviews8 مارس 2015 . خیلی هم خوب است، فقط یک موضوع کوجک، آن هم این است که سعی کنید داور . و چهره
شدن استفاده کردند، علیرضا هر چه کشید از نام پدرش کشید و باعث شد با . مجید قمری
، قهرمان ایرانی مسابقات بین المللی پرورش اندام که در چند سال اخیر . فرزاد فرزین
روی چرخ و فلک در کنار کودکان دوست داشتنی. . عاشق سفر سبز بودم
گفتگوی «موسیقی ایرانیان» با «میلاد عمرانلو» به بهانه موفقیت اخیر .
musiceiranian.ir/57557-omranlo-5.html
‎27 جولای 2014 . «خوشحالم که یک مدیر و مسئول، در فستیوال خارجی حضور می یابد تا با . که در
پایتخت آن، ریگا برگزار گردید، موفق به اخذ دو مدال طلا و یک مدال نقره . به اجرا
پرداخته و موفق به دریافت مدال‌های نقره و برنز شده بودیم. . خیلی زحمت کشیدند و
خیلی فشار‌ها و سختی‌ها را در این مدت متحمل شدند. . Farzad-Farzin-Tabestooneh .
جهان کیلوگرمی وزنه مدال رکورد مهار رکورد جهان داوران گرفت چراغ سفید .
weblog24.info/./جهان-کیلوگرمی-وزنه-مدال-رکورد-مهار-رکورد-جهان-داوران-گرفت-چراغ-سفید-رکورددار-جهان.html
‎دوگاس گفت با این که موهایم را خیلی دوست دارم اما گاهی اوقات مشکل‌ساز می‌شود و . وی
افزود: خدا را شکر می‌کنم که به من کمک کرد چرا که در تمرینات زحمت زیادی کشیده بودم
و مزد زحمات و تمریناتم را گرفتم. . مجید فرزین قهرمان مغانی به مدال نقره پاراآسیایی
دست یافت. . تفتیان: خوشحالم رکورد جایزه بزرگ آسیا در دستان یک ایرانی است.
المپیک 2008 پکن - شوتبال!
shootball.parsiblog.com/Archive/المپیک+2008+پکن/
‎27 آگوست 2008 . البته این جریان به‌شکل دیگری دو سال پیش در زمان بازی‌های جام جهانی . کرده بودیم،
فقط 3800 بلیت را با شرایط عجیب صادر کرد، چون بیشتر این . کمیته‌ی ملی
المپیک به ما داد، خیلی مورد استفاده نبودند، چون 500 بلیت به . تنها مدال آور کشتی
در المپیک افزود: 17 سال برای این لحظه زحمت . وزنه‌برداری، مجید فرزین.
شاهکار فرزندان دوست داشتنی ایران - این دوازده مدال در شش روز به دست آمد
جشنها.ایران.ir/tazeh-ha-sp./7436-1391-06-15-10-34-42.html‎
‎5 سپتامبر 2012 . شاهکار فرزندان دوست داشتنی ایران - این دوازده مدال در شش روز به دست آمد . نعمتی و
پیمان نصیری، سه مدال دیگر هم داشت که مجید فرزین در پاورلیفتینگ دسته . شلمچه
می‌کنم · رنجبر: برای مدال پارالمپیک 10 ماه زحمت کشیده بودم/ شرمنده مردم شدم . نعمتی:
خستگی ام با مدال طلا برطرف شد/ خواستم خیلی چیزها را ثابت کنم .
رادیو سده - فرهنگی
radiosede.blogfa.com/category/2
‎تازه از این ها که بگذریم خیلی وقت ها شاهد آن هستیم که کسانی که می خواهند . می
گفتیم برایتان که آخرین جمعه شهریور ماه دوست داشتنی وحید مجری رادیو سده به همراه
مجید و فرزین و . همه از چیزی که می خواست تا ساعاتی دیگر اتفاق بیفته خوشحال
بودیم . . که زحمات زیادی را کشیدند و با ظرافت زیادی از جان و دل مایه گذاشتند و کار
کردند.
اسفند ۱۳۹۱ - وبلاگ اختصاصی زینب یعقوبی رزگی
zeynab-yaghubirazgi.blogfa.com/9112.aspx
‎در این اردو یک روزه افراد ضمن صعود مسیرهای مختلف ،نسبت به استانداردسازی مسیر ها
. و پیشکسوتان گرانقدر در این جلسه ارج نهادن به زحمات عوامل برگزارکننده و تلاش
. ( خیلی خوشحال شدم با اینکه میدونستم فقط یک رویای ولی حتی رویاشم شیرین
بود ) . کوهنوردان خراسان رضوی به قله بزه خواف با شعار کوه خوانی تا کتاب نوردی
بودیم .
Previous



گالری عکس - - مجید کرامتی مقدم
newschess.persianblog.ir/tag/گالری_عکس
‎در این دوره، 19 مدال در بخش اصلی (فکری)، 19 مدال در بخش سریع و 16 مدال در بخش
بلیتس . در پایان از زحمات بیدریغ جناب مصباحی و اقای مریدی زاده دبیر شطرنج
لرستان که . شاید به‌ جرأت بتوان گفت، خیلی از مفاهیمی که هم ‌اکنون در دنیای غرب
به نام . باز نوجوان سیزده ساعت از وی کار کشیده که نشان از علاقه مندی و مهارتش بوده
است.
277 - پایگاه خبری یافته
yaftenews.ir/home-1.html?type=rss&start=3864
‎5 سپتامبر 2015 . به گزارش خبرنگار یافته، این کنسرت از ساعت 21 و 30 دقیقه آغاز و ساعت 23 و . به
گزارش خبرنگار یافته، با اجرای "مجید شیران" مجری بازنشسته صدا و . ناصر
غلامرضایی هنرمند فیلم‌ساز، علی‌رضا فرزین هنرمند طبیعت‌گرای استان و . قرار دارد
بودم با تمام وجود خوشحال شدم و خیلی از این زادآوری‌ها و ازاد‌سازی‌ها خاطرات .
عکس های جدید بازیگران در فیسبوک و اینستاگرام - پایگاه خبری .
haraznews.com/./عکس-های-جدید-بازیگران-در-فیسبوک-و-اینست-135765
‎25 ا کتبر 2014 . مجید یاسر، مهران غفوریان و شهرام قائدی. . احتمالاً این روز ها در کوچه و خیابان پسرانی
با ریش های بلند و نامرتب به چشمتان خورده اند. . راهی که خیلی ها رفتند، مجوز
گرفتند و کارشان را ادامه دادند. . و کمند امیرسلیمانی خوشحال و امیدوار شده بودیم، بهاره
افشاری همه امیدهایمان را بر آب کرد! . فرزاد فرزین در حال هدایت کشتی.
مهدیه محمدخانی,اولین خواننده زن ایرانی که بعد از انقلاب برنامه اجرا کرد .
www.binanews.ir/news20897.html
‎ Rating: 4.2 - 70 votesشایعات بر این اساس است که در این کنسرت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور
داشته و در حضور ایشان بانوان خواننده این گروه که سرپرست و آهنگسازی آن را مجید .
درحالی ک خیلی از احکام اونا رو تو رساله هاشون نگاه کنیم نوشتن بنا بر احتیاط واجب
حرام . این بانو و استاد درخشانی واقعا زحمت کشیدند ونهالی گرانبها رو در مزرعه رو به
.
آرشیو پرسش و پاسخ 4 - وب سایت شخصی دکتر مجید ایوزیان
eyvazian.ir/contact/faq-archieve-4.php
‎تا مسیر مسابقه را طی کرده و برنده مدال پارالمپیک شود . فرزین | ۶ اسفند ۱۳۸۹ ۱۱:۱۹
بֽظֽ . فارغ از نتیجه کنکور، خیلی خوشحالم آمدم کلاس شما و شاگرد شما بودم. .
استاد خدا شما و همه ی اونهایی که تو این مدت خیــــــــلی زحمت کشیدن سلامت نگه داره.
سیاوش قمیشی Siavash Ghomayshi
siavash-gh.persianblog.ir/
‎9 سپتامبر 2010 . که خیلی خوشحال بودم که تونستم برسونم به این مرحله که به‌صورت حرفه‌ای داره به من
نگاه میشه. . به خاطر این هم بیشتر طول کشید، هم خیلی زحمت داشت، ولی این روزا،
امروز . «زمستون» شده است اجرای هنرمند فقید «فرزین» و در آلبوم «اشک» ایشان .
آن موقع من و اردلان سرفراز و شهیار قنبری با هم در یک سال مدال بهترین .
ابزار صلوات شمار وبلاگ - مروارید چشام
morvaride-chesham.blogfa.com/author-morvaride-chesham.aspx?p.
‎25 ژوئن 2012 . مجید اخشابی : صید گریزپای موسیقی نو/ تازه‌واردانی که به‌خاطر مجوز ، اثر مذهبی .
باید با کمند و مهار، به گونه‌ای آن را تسخیر کرد و به بند کشید. . نتیجه کار این
می‌شود که حتی خودش هم نمی‌داند چه ساخته و خیلی وقت‌ها . این است که باید به جوان‌ها هم
فرصت دهیم وارد عرصه بشوند خب آیا نباید آن جوان زحمت یادگیری به خود.
نشاط کوهستان - کافه کوه اسفند91 با پیشواز نوروز برگزار شد
neshate-koohestan.blogfa.com/post-2528.aspx
‎14 مارس 2013 . خیلی دوست داشتیم باشند ، پیام عباس ثابتیان هم با کلی تغییر و . جمع صمیمانه
ی دوستان خیلی خوشحال بودم وبه فال نیک میگیرم این موضوع رو. . فرامرز نصیری
زحمت کشیدند اتفاقات سال 91 در خصوص کوهنوردی و . انواع مدال در کوهنوردی .
سنـــــگنوردی در قزوین -فرزین زهدی . سفر در طبیعت ایران-مجید اسکندری
نشاط کوهستان - سفرنامه
neshate-koohestan.blogfa.com/tag/سفرنامه
‎20 سپتامبر 2008 . برای رسیدن به سرزمین های این بومیان، ما مجبور بودیم از وسیله حمل و نقل . حدود دو
روز طول کشید تا از اون منطقه شن زار عبور کردیم. . چون اونها آتش رو به وسیله ساییدن
دو تکه چوب و با زحمت خیلی زیادی آماده می کردند! . جوون هم بعد از این کار بلند شد و
خوشحال بود که بعد از اون می تونه ازدواج بکنه! . انواع مدال در کوهنوردی
مرداد ۱۳۹۴ - پایگاه رسمی طرفداران حسین استیری - blogfa.com
hosseinestiri.blogfa.com/1394/05
‎به گزارش سایت «موسیقی ما»، گروه ارکستر فرزاد فرزین «شوک» ازاین پس تحت .
حسین استیری/مجید مظفری/شهاب رمضان/عماد طالب زاده/مصطفی پاشایی . حضورش در
این مراسم پرسیدم تاکید کرد: ماه مبارک رمضان است و به نظرم همه خوشحال می شوند . او
از آماده شدن کلیپ این قطعه در آینده‌ای نزدیک هم خبر می‌دهد و می‌گوید: «خیلی از دست .
Previous

  • ۲۰۲ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی