تفریح و سرگرمی




 
مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و از فرصتی که به من داده شده، نهایت استفاده را ببرم و از پرسپولیس به تیم ملی برسم.
لینک منبع این نوشته :
http://www.mehrnews.com/news/3758873/می-خواهم-با-درخشش-در-پرسپولیس-به-پیراهن-تیم-ملی-برسم


می‌خواهم با درخشش در پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسم - خبرگزاری مهر
www.mehrnews.com/./می-خواهم-با-درخشش-در-پرسپولیس-به-پیراهن-تیم-ملی-برسم
‎1 ساعت قبل . کاپیتان تیم فوتبال جوانان ایران همچنین تصریح کرد: من هدف‌های بزرگی در سر دارم و
ابتدا می‌خواهم از پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسم و تمام .
می‌خواهم با درخشش در پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسم | خبروان
khabarone.ir/news/3533611
‎1 ساعت قبل . رضا کرملاچعب در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با حضورش در پرسپولیس گفت:
به هر حال پرسپولیس بزرگترین باشگاه ایران است و برای هر .
Images for می‌خواهم با درخشش در پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسم
کرملاچعب:می خواهم با درخشش در پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسم .
khabarfarsi.com/n/24600698
23 دقیقه قبل . وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سعی می کنم
بهترین عملکرد را داشته باشم و از فرصتی که به من داده شده، نهایت .
می خواهم با درخشش در پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسم / خبرگزاری مهر
khabarfarsi.com/ext/24598427
‎43 دقیقه قبل . کاپیتان تیم فوتبال جوانان ایران همچنین تصریح کرد: من هدف‌های بزرگی در سر دارم و
ابتدا می‌خواهم از پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسم و تمام .
می خواهم با درخشش در پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسم - خبرگزاری .
khabarfarsi.com/n/24598427
1 ساعت قبل . رضا کرملاچعب در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با حضورش در پرسپولیس گفت:
به هر حال پرسپولیس بزرگترین باشگاه ایران است و برای هر .
می‌خواهم با درخشش در پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسم | خبرگزاری مهر
vista.ir/net/1256566
‎1 ساعت قبل . کاپیتان تیم فوتبال جوانان ایران همچنین تصریح کرد: من هدف‌های بزرگی در سر دارم و
ابتدا می‌خواهم از پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسم و تمام .
می‌خواهم با درخشش در پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسم - Shafaqna
sport.shafaqna.com/FA/0270244
‎مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم
و از فرصتی که به من داده شده، نهایت استفاده را ببرم و از پرسپولیس به تیم ملی .
کرملاچعب: می‌خواهم با درخشش در پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسم
sp.shafaqna.com/FA/IR/1259824
‎پرسپولیس نیوز : مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سعی می کنم بهترین
عملکرد را داشته باشم و از فرصتی که به من داده شده، نهایت استفاده را ببرم و از .
کرملاچعب: می خواهم با درخشش در پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسم .
tnews.ir/news/7d5a69743541.html
‎بازیکنان اصلی تیم ملی راهی استخر شدند؛ ذخیره ها در تمرین تاکتیکی/ آقایی و
انصاری هم آمدند بازیکنان اصلی تیم ملی راهی استخر شدند؛ ذخیره ها در تمرین
تاکتیکی/ .



می خواهم با درخشش در پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسم - آکا
www.akairan.com/havades-akhbar/./news20169216264184921.html
‎1 ساعت قبل . رضا کرملاچعب در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با حضورش در پرسپولیس گفت:
به هر حال پرسپولیس بزرگترین باشگاه ایران است و برای هر .
می‌خواهم با درخشش در پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسم
sp.shafaqna.com/FA/IR/1259633
‎می‌خواهم با درخشش در پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسم مهاجم جدید تیم فوتبال
پرسپولیس گفت: سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و از فرصتی که به من
داده .
می‌خواهم با درخشش در پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسم / سرویس .
wwwkhabar.ir/8623003
‎1 روز پیش . به گزارش دبلیوخبر و به نقل از بی باک نیوز شهریور ١٢. می‌خواهم با درخشش در
پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسم · سرویس ورزش پایگاه خبری .
می‌خواهم با درخشش در پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسم / مهاجم جدید .
wwwkhabar.ir/8622947
‎1 روز پیش . مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم
و از فرصتی که به من داده شده، نهایت استفاده را ببرم و از .
می‌خواهم با درخشش در پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسم - SPI News
spinews.ir/sport/339451-می-خواهم-با-درخشش-در-پرسپولیس-به.html
‎1 ساعت قبل . رضا کرملاچعب در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با حضورش در پرسپولیس گفت:
به هر حال پرسپولیس بزرگترین باشگاه ایران است و برای هر .
می‌خواهم با درخشش در پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسم بعد از ظهر .
khabarche.ir/./می-خواهم-با-درخشش-در-پرسپولیس-به-پیراهن-تیم-ملی-برسم
‎33 دقیقه قبل . پرسپولیس فوتبال تیم ملی بعد از ظهر جمعه دوازدهم شهریور ماه 1395 خبر می‌خواهم با
درخشش در پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسم.
کرملاچعب:می‌خواهم با درخشش در پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسم
onenews.ir/./کرملاچعبمیخواهم-با-درخشش-در-پرسپولیس-به-پیراهن-تیم-ملی-برسم
‎کاپیتان تیم فوتبال جوانان ایران همچنین تصریح کرد: من هدف‌های بزرگی در سر دارم و
ابتدا می‌خواهم از پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسم و تمام تلاشم را برای رسیدن .
حسن‌ زاده: گل‌ محمدی حقم را در ذوب آهن نداد؛ با پرسپولیس مذاکره کردم .
www.tarafdari.com/./حسن‌-زاده-گل‌-محمدی-حقم-را-در-ذوب-آهن-نداد؛-با-پرسپولیس-مذاکره-کردم
‎حسن‌ زاده: گل‌ محمدی حقم را در ذوب آهن نداد؛ با پرسپولیس مذاکره کردم . من با ذوب‌آهن
توانستم به پیراهن تیم ملی برسم و همچنین دوبار با این تیم قهرمان شدیم. با این .
دومین هدفم رسیدن به پیراهن مقدس تیم ملی است و پس از آن می‌خواهم به فوتبال اروپا
بروم. . با درخشش او جا برای بازیکنان جوانی مثل من در فوتبال ترکیه و اروپا بازتر
خواهد شد.
با پرسپولیس مذاکره کردم | پرسپولیس نیوز
www.perspolis-news.ir/20946/با-پرسپولیس-مذاکره-کردم.html
‎من با ذوب‌آهن توانستم به پیراهن تیم ملی برسم و همچنین دوبار با این تیم قهرمان شدیم.
. کردم فقط می‌خواستم در تیم بازی کنم که به این حق هم نرسیدم اما شک نکنید فصل
آینده . با درخشش او جا برای بازیکنان جوانی مثل من در فوتبال ترکیه و اروپا بازتر
.
سوشا: می خواهم از میوندالن به تیم ملی برسم - مشرق
www.mashreghnews.ir/./سوشا-می-خواهم-از-میوندالن-به-تیم-ملی-برسم
‎1 جولای 2016 . به گزارش مشرق، سوشا مکانی دروازه بان فصل قبل پرسپولیس که به دلایل انضباطی
نمی تواند . اولویت من بازگشت به تیم ملی ایران است و دوست دارم با درخشش در تیم
جدیدم به تیم ملی . عکس/ سلفی سوشا مکانی با لباس تیم جدیدش.
Previous



مسی و سوآرس در آغوش هم+عکس | دیدار آرژانتین و اروگوئه تقابل
www.ghatreh.com/news/nn33494317/مسی-سوآرس-آغوش-عکس
‎4 ساعت قبل . به گزارش سرویس ترجمه شفقنا ورزشی، تیم ملی فوتبال آرژانتین در انتخابی .
کرملاچعب: می‌خواهم با درخشش در پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسم.
رونالدو: می‌خواهم با پرتغال هم به جام برسم | News File
newsfile.ir/news/رونالدو%3A+می‌خواهم+با+پرتغال+هم+به+جام+برسم
‎کریس رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال، پس از پیروزی 7-0 تیمش مقابل استونی،
از . گل پرتغال با درخشش رونالدو به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای دوستانه تیم‌های ملی
. حسینی: می خواهم با پیراهن پرسپولیس به افتخارات داخلی و بین المللی برسم تا .
ورزش 120تشکر خاص دروازه‌بان پرسپولیس از مربیان؛/ ذوق‌زدگی بی‌حد و .
varzesh120.com/53908/تشکر-خاص-دروازه‌بان-پرسپولیس-از-مربیا/
‎رکورد منحصر به فرد نکو در تاریخ فوتبال ملی! 0 بازدید · می‌خواهم با درخشش در
پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسم 1 بازدید · صعود تیم . به نکات زیر توجه
کنید.
ورزش 120کیروش و حسن‌نیتی که‌به برانکو نشان نداد (عکس) | ورزش 120
varzesh120.com/53868/کیروش-و-حسن‌نیتی-که‌به-برانکو-نشان-ند/
‎رکورد منحصر به فرد نکو در تاریخ فوتبال ملی! 0 بازدید · می‌خواهم با درخشش در
پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسم 1 بازدید · صعود تیم . به نکات زیر توجه
کنید.
حسن‌زاده: گل‌محمدی حقم را در ذوب آهن نداد/ با پرسپولیس . - خبرگزاری فارس
www.farsnews.com/printable.php?nn=13950411000970
‎2 جولای 2016 . می‌خواهم با سایپا آقای گل شوم حسن‌زاده: گل‌محمدی حقم را در ذوب آهن نداد/ با . من با ذوب‌آهن
توانستم به پیراهن تیم ملی برسم و همچنین دوبار با این تیم . با درخشش او جا برای
بازیکنان جوانی مثل من در فوتبال ترکیه و اروپا بازتر خواهد شد.
امیدورام از صبا به تیم ملی برسم | فاطمی - طاها پخش
www.tahapakhsh.ir/news/فاطمیامیدورام-صبا-تیم-ملی-برسم.html
‎21 جولای 2016 . مرفاوی، تیم ملی فوتبال، پرسپولیس، لیگ شانزدهم، صبای قم، فاطمی، برانکو .
امسال بتوانم انقدر خوب کار کنم که افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را به دست آورم .
و امدوارم که امسال بتوانم با درخشش در ترکیب صبا به این افتخار دست پیدا کنم. .
هدفم بازگشت به تیم ملی است / می خواهم برای تیمم مفید باشم | خانزاده .
کار تیم ملی برابر چین آسان نیست - ممکن است با مشکل مواجه شویم
www.qumpress.ir/176215/برابر-آسان-ممکن-مشکل-مواجه-شویم.html
‎33 دقیقه قبل . می‌خواهم با درخشش در پرسپولیس به پیراهن تیم ملی برسم . .jwplayer{ display:
inline-block; } مهاجم تیم ملی فوتبال با اشاره به حساسیت بازی برابر .
فاطمی:امیدورام از صبا به تیم ملی برسم - خبر 24
www.khabar-24.com/./فاطمی+امیدورام+از+صبا+به+تیم+ملی+برسم
‎وی در ادامه و در خصوص حضورش در پرسپولیس گفت: خدا را شکر دو فصل خوب را در تیم
پرسپولیس پشت سر گذاشتم و برای این تیم آرزوی موفقیت . زیرا پوشیدن پیراهن
تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار است و امدوارم که امسال بتوانم با درخشش در ترکیب
صبا به این افتخار دست پیدا کنم. . سوشا: می خواهم از میوندالن به تیم ملی برسم.
میلاد فخرالدینی نیامده اینگونه کری خواند - فیفا دی - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/sport/1402510020539661
‎اما هدف فخرالدینی از حضور در استقلال:« می خواهم به پیراهن تیم ملی برسم و در جام
ملتهای آسیا بازی . میلاد فخرالدینی بعد از امضای قرارداد با استقلال عدد ۴ را نشان
نداد.
روزنامه ایران ورزشی
iran-varzeshi.com/Newspaper/BlockPrint/44495
‎28 ژوئن 2015 . بازیکنی که به خاطر پرسپولیس از بازی در لیگ قهرمانان گذشت و با . پوشیدن
پیراهن پرسپولیس لیاقت می‌خواهد و امیدوارم طوری بازی کنم که همه . یکی اینکه
بتوانم در پرسپولیس فیکس بازی کنم و هدف دیگرم هم پوشیدن پیراهن تیم‌ ملی است.
. قطعا با درخشش در پر‌سپولیس بیشتر دیده می‌شوم و راحت‌تر می‌توانم به .
Previous



میلاد فخرالدینی نیامده اینگونه کری خواند - فیفادی | FifaDay.ir
fifaday.ir/milad-fakhreddini-carey-does-not-sing/
‎اما هدف فخرالدینی از حضور در استقلال:« می خواهم به پیراهن تیم ملی برسم و در جام
ملتهای آسیا بازی . میلاد فخرالدینی بعد از امضای قرارداد با استقلال عدد ۴ را نشان
نداد.
رامین رضاییان: مرا نخواستید اما فصل بعد برمی‌گردم | نوآوران
noavarannews.com/sports/football/1471021160.299235
‎حمید ابراهیمی- مدافع جنجالی و ملی پوش فصل گذشته پرسپولیس اکنون شرایط
عجیبی . شد به آقای ترکاشوند زنگ زدم و گفتم پیشنهاد خارجی دارم و می خواهم در این
باره با . حتی آنجا هم دلم با پرسپولیس بود و در زمان امضای قرارداد با ریزه اسپور هم
با پیراهن . بتوانم با درخشش در ترکیب تیم به تیم ملی هم برسم و جایگاه خوبی در
تیم آقای .
روزبه چشمی‌: آمدن به استقلال بزرگ‌ترین ریسک ممکن بود
www.khabarsport.com/detail/44131/football/premiere-league
‎7 جولای 2015 . وقتی باشگاه صبا با استقلال به صورت کتبی مکاتبه می‌کند و پول می‌گیرد .
می‌خواستم بروم که گفتند نیا تا مالکیت آقای محجوب قطعی شود. . به‌ هر‌ حال فضای
خوبی در قم برای من فراهم شده بود و لطف خدا هم شامل حالم شد تا بتوانم به هدفی که داشتم
برسم. . (باخنده) طرفدار تیم ‌ملی ایرانم و باشگاهی که پیراهنش را بر تن دارم.
به وبلاگ آرش افشین خوش آمدید
www.arash-afshin16.blogfa.com/
‎می خواهم با درخشش در سپاهان به جام جهانی و لیست نهایی تیم ملی برسم. بازهم سپاهان و
بازهم . به نظر شما آرش افشین سال بعد با کدام پیراهن به میدان خواهد رفت؟ آیا آرش به
.
مکانی: می خواهم از میوندالن به تیم ملی برسم/ به دنبال حضور در تیمی .
hodana.ir/./مکانی-می-خواهم-از-میوندالن-به-تیم-ملی-برسم-به-دنبال-حضور-در-تیمی-بزرگ-در-اروپا-هستم
‎1 جولای 2016 . مکانی: می خواهم از میوندالن به تیم ملی برسم/ به دنبال حضور در تیمی بزرگ در اروپا
هستم . اولویت من بازگشت به تیم ملی ایران است و دوست دارم با درخشش در تیم جدیدم
به . لباس تیمایی مثل استقلال و پرسپولیس قداست داره آغا جان
چطور حدادی از کشتی و کاراته به پرتاب دیسک رسید؟! - روزنامه ایران
iran-newspaper.com/Newspaper/MobileBlock?NewspaperBlockID.
‎احسان حدادی، نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن برای کسب سهمیه و درخشش در . ë
می‌خواهم در ابتدای مصاحبه از گذشته صحبت کنی، زمانی که در تیم ملی جوانان . تلاشم
این بود که زودتر از این به مدال پرتاب دیسک المپیک برسم اما این گونه نشد، با وجود
. تا یک ورزشکار با پیراهن یک تیم باشگاهی بزرگ و حمایت مالی وارد مسابقات شود
.
از پرسپولیس به تیم ملی می رسم
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=79398
‎24 نوامبر 2008 . رضایی: می خواهم از پرسپولیس به تیم ملی برسم . بازگشت به تیم ملی دارم و
امیدوارم با درخشش در پرسپولیس به این هدف برسم.می خواهم برای حضور در تیم ملی از
پرسپولیس استارت بزنم و با پیراهن تیم ملی در جام جهانی حضور یابم.
Football.ir - طارمی: در تیم ملی فقط به «تیم ملی» فکر می‌کنم
football.ir/news/iran/1395/05/taromi-team-meli-1252753.html
‎20 آگوست 2016 . مهاجم تیم ملی با اشاره به فاصله ۱۱ روز تا شروع مسابقات انتخابی جام جهانی . از
مسابقات پیراهن تیم ملی را بر تن می‌کنم، اما در این مدت که کنار تیم ملی . و باشگاهی
بی‌اهمیت است، گفت: رقابت استقلال و پرسپولیس فقط تا . منچستریونایتد با
درخشش زلاتان ۶ امتیازی شد . لوبانوف: می‌خواهم از پرسپولیس جدا شوم.
پارسی نیوز: میخواهم از پرسپولیس به تیم ملی برسم
https://parsinews.ir/news/page/c94b9ed7cef161ae9242b77f17325378
19 نوامبر 2015 . وی در ادامه در خصوص درخشش ملی‌پوشان پرسپولیس در بازی با گوام خاطرنشان کرد: این
. اگر در پرسپولیس خوب باشم قطعاً به تیم ملی هم دعوت خواهم شد.
مصاحبه خواندنی با محسن رفت و برگشت - شفاف
www.shafaf.ir/fa/news/./مصاحبه-خواندنی-با-محسن-رفت-و-برگشت
‎19 آگوست 2015 . جیم: قهرمانی و آقای گل شدنم با پرسپولیس؛ همچنین به دنیا آمدن خواهر زاده‌ام در . را هم
نمی‌کر دم به پرسپولیس و لباس تیم ملی برسم البته الان رسیدن به این . در این تیم
بازی می‌کردند اما الان هر بازیکنی با کمی درخشش در لیگ‌های یک یا دو .
Previous



محمد امین آرام طبع :می‌توانم از پرسپولیس به تیم ملی برسم. | محمدامین .
https://parsfootball.com/fa/./مدافع-سرخ-پوشانمی‌توانم-از-پرسپولیس/
24 آگوست 2016 . خانهفوتبال ملی مدافع سرخ پوشان:می‌توانم از پرسپولیس به تیم ملی برسم. .
برانکو می‌خواهد در تمام موارد همه با هم کار کنیم و در دفاع و حمله، تیمی عمل ‌کنیم. . مهاجم
جنجالی پرسپولیس بالاخره گل زد | درخشش مهاجم اوکراینی . عکس | دروازه بان های
تیم ملی ایران و پیراهن اسطوره فوتبال جهان · عکس | غم و اندوه در چشمان اسطوره .
جدایی ستاره جوان ذوب آهن قطعی شد/مقصد بعدی استقلال یا پرسپولیس؟
www.paytakhtpress.ir/./جدایی-ستاره-جوان-ذوب-آهن-قطعی-مقصد-بعدی-استقلال-یا-پرسپولیس
‎15 ژوئن 2016 . مهاجم ذوب آهن با وجود داشتن قرارداد با این باشگاه عزم خود را برای جدایی جزم کرده و
بعید است سال آینده در اصفهان بماند. . عنوان آقای گلی لیگ برتر را کسب کرده و
دوباره به پیراهن مقدس تیم ملی برسم. . امسال انگیزه های زیادی دارم و می خواهم با دو
برابر توان همیشگی ام به میدان بروم . جهانبخش آماده درخشش در یورولیگ/عکس.
کاوه رضایی: می‌خواهم در تیم‌ملی بدرخشم - اخبار 28 رسمی ایران
last28news.rozblog.com/./کاوه-رضایی-میخواهم-در-تیمملی-بدرخشم.html
‎2 روز پیش . آرزوی من این است که به تیم ملی ایران برسم و . نقش کاوه . ام/ می خواهم در … هیچ مذاکره
ای با پرسپولیس نداشته ام/ می خواهم در استقلال بمانم . منچستر با درخشش هررا به
آرسنال چسبید . عکس/ رونمایی از پیراهن تیم‌ملی بلژیک در .
خانزاده: از مشهد به تیم ملی می‌رسم :: ورزش 3
www.varzesh3.com/news/./خانزاده-از-مشهد-به-تیم-ملی-می‌رسم
‎26 جولای 2016 . . است تا با درخشش در ترکیب این تیم بتواند بازهم پیراهن تیم ملی را به تن کند. .
تا بتوانم در وهله اول باعث موفقیت تیمم شوم و بعد هم به تیم ملی برسم. مدافع سابق
سرخ پوشان درباره این تیم می گوید: بهرحال همه نظر من را راجع به پرسپولیس می دانند،
پرسپولیس همیشه تیم . ادینیو: می‌خواهم دو گل به پرسپولیس بزنم.
چطور حدادی از کشتی و کاراته به پرتاب دیسک رسید؟! - ایران آنلاین
www.ion.ir/News/20508.html
‎25 ا کتبر 2015 . می‌خواهم در ابتدای مصاحبه از گذشته صحبت کنی، زمانی که در تیم ملی جوانان . و به
نوعی درخشش در این رشته را مدیون معلم ورزش دوران تحصیلی‌ام هستم. . در حال حاضر 9
متر با این رکورد فاصله دارم و تلاشم این است که با «کیم» به این رکورد برسم. .
ورزشکار با پیراهن یک تیم باشگاهی بزرگ و حمایت مالی وارد مسابقات .
با پرسپولیس مذاکره کردم * هدفم اروپاست اما شاید سال های بعد به .
www.titremomtaz.ir/./با%20پرسپولیس%20مذاکره%20کردم%20*%20هدفم%20اروپاست.
‎2 جولای 2016 . من با ذوب‌آهن توانستم به پیراهن تیم ملی برسم و همچنین دوبار با این تیم . دومین هدفم
رسیدن به پیراهن مقدس تیم ملی است و پس از آن می‌خواهم به . با درخشش او جا برای
بازیکنان جوانی مثل من در فوتبال ترکیه و اروپا بازتر خواهد شد.
هواداران رامین رضاییان [بایگانی] - انجمن های هواداران پرسپولیس .
www.arteshesorkh.com/forum/archive/index.php/t-11482.html
‎رامین رضائیان مدافع ملی پوش فصل گذشته تیم فوتبال راه آهن تهران با . خلاصه
بگویم انگیزه بسیار زیادی برای درخشش در پرسپولیس دارم. الان هم در تمرینات سعی
می کنم به حداکثری آمادگی برسم چون می دانم بازی با پیراهن پرسپولیس . رامین
رضاییان: می‌خواهم میخم را محکم بکوبم/ کاش ضربه سر کمندانی گل می‌شد
آرزوی بازیکن تازه وارد سرخ ها / قهرمانی با پرسپولیس و صعود به جام جهانی
4khabar.ir/news/97494
‎23 ژوئن 2016 . ما با دو پیراهن متفاوت ابتدا برای ملیت و سربلندی پرچم کشورمان تلاش . مسلما در
تیم ملی از پرچم دفاع خواهیم کرد و در پرسپولیس از تعصب و . من همانطور که گفتم
با پرسپولیس می خواهم در لیگ، جام حذفی و آسیا موفق باشم و با تیم . پرورانم برسم
و با دست پر سال را هم با تیم ملی و هم با پرسپولیس به پایان برسانم.
ورزش - روزنامه دنیای اقتصاد
donya-e-eqtesad.com/3803/sport
‎2 جولای 2016 . در این میان نقش اول را هواداران پرسپولیس ایفا می‌کنند. آنها که از . گیگز در این مدت
963 بار پیراهن این تیم را بر تن کرد و توانست 35 جام به‌دست آورد. به نوشته .
مکانی: می‌خواهم به تیم ملی برسم . اولویت من بازگشت به تیم ملی ایران است و دوست
دارم با درخشش در تیم جدیدم به تیم ملی دعوت شوم و برای ایران بازی کنم.
پور‌قاز: می‌خواهم با تیم ملی به جام جهانی بروم / گل‌محمدی و پیروانی .
www.isna.ir/./پور-قاز-می-خواهم-با-تیم-ملی-به-جام-جهانی-بروم-گل-محمدی-و-پیروانی
‎22 نوامبر 2015 . مدافع تیم ملی معتقد است کار او از زمان دعوت به تیم ملی آغاز شده و هدفش تنها . به
پیراهن تیم ملی و اهدافش در آینده با ایسنا به گفت‌وگو پرداخت. * قبل از حضور در ملوان
و درخشش در این تیم عزت‌الله پورقاز را کسی . می‌خواهم به جایگاهی که برای خودم در
نظر گرفته‌ام برسم. . تساوی پرسپولیس و سایپا در دیدار دوستانه.
Previous



مهدی طارمی | بیوگرافی و عکسهای مهدی طارمی - نمناک
namnak.com/مهدی-طارمی.p24631
‎ Rating: 4.8 - 225 reviewsبیوگرافی کامل مهدی طارمی بازیکن تیم ملی فوتبال و تیم پرسپولیس به همراه گل .
نخستین درخشش او در پرسپولیس در تاریخ 2 آذر 1393 و در 79مین شهرآورد تهران . می
خواهم خود طارمی بزرگ باشد و در پرسپولیس اسطوره شود نه اینکه مقایسه شوم. . من
روزی که پیراهن پرسپولیس را پوشیدم با خودم گفتم از الان دیگر هیچ چیز نشد ندارد.
به .
ماهینی:هیچ‌گاه پرسپولیس را به چالش نکشیدم | فرهنگ نیوز
www.farhangnews.ir/content/215359
‎20 جولای 2016 . مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه به عنوان نفر اول قراردادم را با . همه سعی‌ام
را می‌کنم تا در بهترین شرایط به بازی با سایپا برسم و فکر می‌کنم تا . من همه تلاشم
را می‌کنم تا دوباره پیراهن مقدس تیم ملی را به تن کنم و یکی از . طوفان بایرنِ
آنچلوتی با درخشش لواندوفسکی . فدراسیون تکواندو خون تازه می‌خواهد.
امیری: برانکو از من در پست مهاجم استفاده می‌کند - نامه نیوز
namehnews.ir/fa/./امیری-برانکو-از-من-در-پست-مهاجم-استفاده-می‌کند
‎2 جولای 2016 . بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید همه تلاشش را برای موفقیت این تیم
انجام می‌دهد. . تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا بتوانم به آمادگی کامل برسم. . من از همه از جمله
مسئولان و همینطور هواداران فوتبال ایران می‌خواهم از تیم ملی . مطمئناً هر زمانی پیراهن
پرسپولیس را بپوشم یا پیراهن تیم ملی را بپوشم با تمام وجودم .
روزنامه گل - سرفصل
goaldaily.ir/Template1/Article.aspx?AID=15955
‎13 ژوئن 2016 . قاسم دهنوی: پیشنهاد دارم اما می‌خواهم به صبا برگردم و شاگرد علی‌آقا شوم. گزینه‌‌ای مثل
. چقدر به درخشش با پیراهن پرسپولیس امیدوار هستی؟ خیلی‌ها دوست دارند در تیم .
صددرصد، چون فکر می‌کنم می‌توانم یکی از یازده بازیکن اصلی تیم ملی باشم. تلاش
می‌کنم اول . می‌خواهم در این دو مسابقه به مدال طلا برسم. این مسابقات .
پرسپولیس باکلاس - بازیکنان خارجی پرسپولیس
www.persepoliis-iran.blogfa.com/./بازیکنان-خارجی-پرسپولیس
‎مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس پس از عقد قرارداد با این باشگاه اظهار . در حالی
که علی دایی در صحبتی که با بازیکن عراقی تیمش داشت به او وعده داده بود در صورت
درخشش در . در پیروزی های تیم سهیم باشم و همچنین با کار گروهی می خواهم در خدمت
پرسپولیس . توره: امیدوارم از پرسپولیس به پیراهن تیم ملی سنگال و جام‌جهانی
برسم.
اختصاصی استقلال نیوز / مصاحبه با قاتل جوانان پرسپولیس
www.esteghlalnews.com/اخبار./193-اختصاصی-استقلال-نیوز-مصاحبه-با-قاتل-جوانان-پرسپولیس.html
‎29 ژانویه 2016 . اختصاصی استقلال نیوز / مصاحبه با قاتل جوانان پرسپولیس . نظرتون در مورد تیم
امسال استقلال چیه و آیا میتونه موفق باشه و به مقام قهرمانی یا کسب سهمیه برسه؟ .
برای هرکسی آرزوست که پیراهن تیم ملی رو به تن کنه ولی تیم ملی پایه ایران .
همینجا میخوام از همه مربیانی که واسه من زحمت کشیدند بخصوص اقای ایوب .
آذر 1392 - پاتوق هوادارای سردار آزمون
sardarazmoun.blogfa.com/1392/09
‎دو هفته در ترکیه می‌مانیم و بعد اگر اردوی ایران و بازی با پرسپولیس ok شد می‌آییم .
آزمون: می‌خواهم با درخشش در جام جهانی به رئال مادرید بروم/ پیراهن تیم ملی به سادگی به
دست نمی‌آید . می‌خواهم در جام جهانی باشم، بدرخشم و به تیم‌های بزرگ دنیا برسم.[PDF]
جهان ورزش تهدید فدراسیون فوتبال این بار با لباس های تیم ملی
ebtekarnews.com/archive/1395/06/08/14.pdf
‎4 روز پیش . به گزارش تسنیم، خبر این بود که تیم ملی در بازی با قطر با. لباس های آدیداس به
میدان خواهد . بازیکنان تیم ملی در تمرینات هم از لباس های جیووا استفاده. می کنند. .
من اگر برسم حتما بازی های استقالل را نگاه می کنم و در کل برای این. تیم آرزوی .
مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس با. علی اکبر .
عشقم به پرسپولیس را به هیچ چیز نمی فروشم/دل شکسته رفتم - کوگانا
www.koogana.ir/./عشقم-به-پرسپولیس-را-به-هیچ-چیز-نمی-فروشمدل-شکسته-رفتم-
‎22 جولای 2016 . عشقم به پرسپولیس را به هیچ چیز نمی فروشم/دل شکسته رفتم. . ورودت به تیم ملی
مصادف بود با شروع حاشیه هایت، در سال دوم حضورت در تیم ملی . تیم راه آهن را خریداری
کنند- فقط ۳ بازیکن از استیل آذین را میخواهم که یکی از آن بازیکنها من بودم. . با
درخشش در فولاد توانستی به تیم ملی هم برسی اما علی رغم حضور در .
خبرگزاری آریا - کریمی: اگر قهرمانی می خواهیم باید محکم و با روحیه .
www.aryanews.com/AryanewsFeed.aspx?.باید.با.بازی.
‎8 جولای 2016 . کریمی: اگر قهرمانی می خواهیم باید محکم و با روحیه بازی کنیم . قصد دارم با درخشش
در سپاهان به تیم ‌ملی برسم. باید لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ‌ملی را داشته باشیم
چراکه بسیار ارزشمند است. . اختلاف نظر برانکو و باشگاه پرسپولیس به خاطر جذب
دروازه‌بان جدید . رضا قاسمی: می‌خواهم به نیمه نهایی المپیک برسم.
Previous



پیراهن پرسپولیس را با پشتکار به دست آوردم - روزنامه جام جم
press.jamejamonline.ir/Newspreview/1081777256451066380
بازیکن قائمشهری پرسپولیس که اکنون در اردوی اردبیل همراه تیم جدیدش . پیراهن
پرسپولیس را با پشتکار به دست آوردم . به من میدان داد و اعتماد کرد تا بتوانم خودم
را نشان داده و امروز به پرسپولیس برسم. . در چند فصل اخیر با افت روبه‌رو بوده و
حتی نتوانسته فرصتی را برای درخشش . حضور در تیم ملی جوانان را هم در کارنامه
دارید؟
میلاد محمدی: به خاطر کی روش به اروپا رسیدم
www.fardanews.com/./میلاد-محمدی-به-خاطر-کی-روش-به-اروپا-رسیدم
‎7 فوریه 2016 . مدافع چپ پای تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که تفکر حرفه‌ای و . از انتقال به
تیم ترک گروزنی صحبت کن که بعد از دو سال درخشش در لیگ برتر، . اینکه
توانستم از فوتبال ایران و آسیا به اروپا برسم بسیار خوشحال‌کننده است. . به هر حال
من با ترک گروزنی قرارداد 3.5 ساله دارم و باید در اینجا باشم که مسلماً .
محمدعباس زاده پشتک زدن را چگونه یاد گرفت؟ - مازندلیگ - اخبار ورزشی .
www.mazandlig.com/news.aspx?id=25284
‎28 سپتامبر 2014 . گفتگوی مفصل محمد عباس زاده مهاجم پیشین نساجی با بانک ورزش را می خوانید. . هدف
خدمت به پرسپولیس و موفقیت تیمی است که پیراهنش را بر تن می‌کنم و از . را می‌کنم
تا با درخشش در پرسپولیس بتوانم نظر مثبت آقای کی‌روش را جلب کنم. . اگر به تیم
ملی برسم حفظ چنین جایگاهی به تلاش و زحمت بیشتر نیاز دارد.
آرزویم خداحافظی از فوتبال با پیراهن پرسپولیس است - فوتبال آنلاین
footballonline.ir/News.aspx?ID=57799
‎20 ژوئن 2014 . می‌خواهم روزی از پرسپولیس بروم که جام قهرمانی را بالای دستانم به هواداران . این
بازیکنان تیم ملی دل همه مردم ایران را با بازی اول خود شاد کردند و . آنقدر تلاش می‌کنم
که برای پرسپولیس تاثیرگذار باشم و مطمئن باشید با درخشش در سه جام هم به جام .
قطعا با تمام وجود کمک می‌کنم تا یک جام قهرمانی با آقای دایی برسم چون .
خیلی‌ها گفتند به پرسپولیس نروم/ انگیزه زیادی برای درخشش دارم
www.bornanews.ir/./297533-خیلی-ها-گفتند-به-پرسپولیس-نروم-انگیزه-زیادی-برای-درخشش-دارم
‎21 جولای 2015 . مدافع ملی پوش پرسپولیس گفت: بازیکنان زیادی از آمدن به . می خواهم توقعات این
عزیزان را برآورده کنم. . الان هم در تمرینات سعی می کنم به حداکثری آمادگی برسم چون
می دانم بازی با پیراهن پرسپولیس با سایر تیم ها فرق می کند.
طارمی: از مقایسه با برهانی ناراحت نمی شوم - عصر ایران
www.asriran.com/fa/./طارمی-از-مقایسه-با-برهانی-ناراحت-نمی-شوم
‎28 نوامبر 2015 . شاید آخرین مرتبه بعد از بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان بود که . تلاش می‌کنم به
آن برسم. . بعد از درخشش در تیم ملی و بازی با گوام، به ایران برگشتی و مقابل
استقلال . به شما قول می‌دهم علی علیپور به پیراهن تیم ملی بزرگسالان برسد و . گل
شوم بلکه دوست دارم و می‌خواهم رکورد تعداد گل‌ در لیگ برتر را بشکنم.
همان طارمی هستم که با آژانس رفتم باشگاه قرارداد بستم - زنگ خبر
www.zangekhabar.ir/news/167735/
‎29 نوامبر 2015 . همان آدمی هستم که روزی با آژانس دم باشگاه پرسپولیس رفتم تا با آقای علیرضا
رحیمی . تلاش می‌کنم به آن برسم. . بعد از درخشش در تیم ملی و بازی با گوام، به
ایران برگشتی و مقابل . می‌خواستم جلوی آقا فرشاد درس پس بدهم که متأسفانه نشد. .
به شما قول می‌دهم علی علیپور به پیراهن تیم ملی بزرگسالان برسد و جری هم .
جدیدترین اخبار باشگاه استقلال - هواداران متعصب استقلال
omranss.blogfa.com/cat-1.aspx
‎با اومدن داش علی و خریدای خوبی که داره میکنه دارم به یه تیمی که بشه چندســـال ازش .
نباید اختلافمون با اونا از 11 به منفی 5 برسه ! . جمله ی جویباری عالی بود : استقلال
صدرنشین فکر سهمیه بود و پرسپولیس . نه، به خاطر پیروزی محتمل تیمش خوشحال
بود؛ به خاطر لباس فرزاد مجیدی که نام و . صدرنشینی استقلال با درخشش جوانان.
کنعانی‌زادگان: می‌خواهم با درخشش در تیم ملی لژیونر شوم به گزارش .
www.manarak.com/?p=12108
می‌خواهم آن قدر خوب کار کنم و در تیم ملی بدرخشم که در نهایت لژیونر شوم و به . با
پرسپولیس قرارداد دارم به پرسپولیس بازمی‌گردم تا قراردادم به پایان برسد، ضمن .
ورزشی - روزنامه مردم سالاری - سرفصل
mardomsalari.com/template1/Article.aspx?AID=39131
‎5 روز پیش . پلی‌آفی که بازهم با درخشش آزمون پُلی برای حضور این تیم در این . با بچه‌های تیم
ملی که صحبت می‌کردم، همه می‌گفتند آماده‌ایم. . من وقتی که گفتم می‌آیم، دیگر نه به
استقبال کم تماشاچی فکر کردم، نه به اینکه چقدر پول می‌خواهد جابه‌جا شود و . با این
تیم بار دیگر به تهران بازگشت تا پیراهن پرسپولیس را برتن کند.
Previous



پل پوگبا به منچستریونایتد پیوست - ایپنا
www.ipna.ir/./پل%20پوگبا%20به%20منچستریونایتد%20پیوست
‎9 آگوست 2016 . خرید جدید سرخپوشان منچستر 38 بازی با پیراهن تیم ملی فرانسه انجام داده و . برای
من جهت رسیدن به چیزهایی است که در فوتبال امیدوارم به آنها برسم.
استقلال یعنی حجازی وکاپیتان فرهاد
www.hegazivafarhad.blogfa.com/
‎رحیم مهدی زهیوی بازیکن با اخلاق تیم نفت تهران،پس از جدایی از این تیم به دلیل
اعلام نیاز . انصاری‌فرد، مدیرعامل وقت پرسپولیس گیر افتاده و پیراهن این تیم را به
تن کند. . اوج درخشش رحیم دربازی مقابل نفت آبادان بود که رحیم فوق العاده ظاهرشد. .
به امید موفقیت رحیم ورسیدن به تیم ملی وحضور در باشگاههای اروپایی که واقعا حق .
مهاجم تیم ملی کشورمان اولین چراغ را برای صعود تاریخی روستوف در این .
sardaarazmoon.blogfa.com/category/1
‎مهاجم تیم ملی کشورمان از رویارویی با تیم‌های قدرتمندی مثل بایرن مونیخ و اتلتیکو
مادرید . می‌خواهم به بایرن مونیخ هم مثل آژاکس گل بزنم. . آزمون که پس از درخشش در
پیراهن روستوف و گلزنی در لیگ روسیه و البته پلی اف لیگ قهرمانان اروپا، . اگر
پرسپولیس یا استقلال را بگویم، یک طرف از هواداران این دو تیم ناراحت می‌شوند، اما
خودم .
کانون آبی های اتحادیه بچه های پارسی - جباری: می‌خواهم در جام ملت‌ها حاضر .
esteghlal-setare.blogfa.com/post-60.aspx
‎با این همه اگر بتوانم در تمرینات حاضر شوم همه توانم را به کار خواهم گرفت تا به بازی
با . جباری همچنین از درخشش هم تیمی‌اش در تیم ملی نیز خوشحال بود:«اینکه ایمان
مبعلی . به تیم ملی نیز صحبت کرد:«من هم مثل همه دوست دارم بار دیگر پیراهن باارزش
تیم . نظر کادرفنی تیم ملی را جلب کنم تا به تیم ملی برسم و در جام ملت‌ها شرکت
کنم.
هرلحظه، مکانی: می‌خواهم به تیم ملی برسم
harlahze.com/اخبار-ورزشی/مکانی-می‌خواهم-به-تیم-ملی-برسم
‎2 جولای 2016 . دروازه‌بان فصل قبل پرسپولیس که به دلایل انضباطی نمی‌تواند در تیمی در . اولویت
من بازگشت به تیم ملی ایران است و دوست دارم با درخشش در تیم .
مدافع تیم ملی فوتبال: باید قبل از دیدار با قطر به آمادگی کامل برسیم .
news.davary.com/1395/./مدافع-تیم-ملی-فوتبال-باید-قبل-از-دیدار/
‎14 آگوست 2016 . مدافع تیم ملی فوتبال: باید قبل از دیدار با قطر به آمادگی کامل برسیم . می خواهم به
ترکیب پرسپولیس برسم و بترکانم . تمرین امروز +عکس · مشکل بزرگ
پرسپولیس حل شد · مهاجم پیشین استقلال آماده درخشش با پیراهن سرخپوشان .
بیرانوند: قبل از من، عابدزاده، نیکبخت و هاشمی‌نسب تغییر تیم داده .
www.tasnimnews.com/./بیرانوند-قبل-از-من-عابدزاده-نیکبخت-و-هاشمی-نسب-تغییر-تیم-داده-بودند-30-هزار-پرسپولیسی-برایم-کامنت-گ.
‎6 ژانویه 2016 . علیرضا بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص
آخرین . را صادر کنند اما اگر پرسپولیس مرا به صورت دائم می‌خواهد و خودم هم علاقمند به
این . در زندگی داشته باشم و در پرسپولیس سال‌ها به افتخارات زیادی برسم. شاید
خیلی‌ها برای رسیدن به پیراهن تیم ملی به پرسپولیس بیایند اما ملی‌پوش .
طارمی: استقلالی‌ها هم کریمی را دوست دارند ولی به روی خودشان نمی‌آورند!
www.isport.ir/./طارمی-استقلالیها-هم-کریمی-را-دوست-دارند-ولی-به-روی-خودشان-نمیآورند
‎شاید آخرین مرتبه بعد از بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان بود که گفت‌وگوی .
تلاش می‌کنم به آن برسم. . بعد از درخشش در تیم ملی و بازی با گوام، به ایران
برگشتی و مقابل استقلال اهواز حداقل ۴ . می‌خواستم جلوی آقا فرشاد درس پس بدهم که
متأسفانه نشد. . به شما قول می‌دهم علی علیپور به پیراهن تیم ملی بزرگسالان برسد و
جری هم مهاجم .
تونی کروس - فقط پرسپولیس و رئال مادرید
perspolismadrid.persianblog.ir/tag/تونی_کروس
‎وی همچنین در خصوص خط خوردنش از تیم ملی گفت : امیدوارم در لیست بعدی دونگا
حضور . به گزارش وبسایت نود، تونی کروس معتقد است که ذهنیت حاکم در رئال با
بایرن تفاوت بسیاری دارد . . رئال مادرید در 24 ساعت موفق شد از فروش پیراهن های
جیمز رودریگز بازیکن جدید خود 14 . آرزو‌های فوتبالی زیادی دارم و می‌خواهم در رئال به
آن برسم.
وریا : می‌خواهم مثل نوازی و زرینچه باشم
nazbid.ir/news/77228
‎استقلال و پرسپولیس با توجه به هواداران پرشماری که دارد مانند تیم ملی هستند و هیچ
بازیکنی . وی در پایان گفت: هدف من از استقلالی شدن خوشحالی هواداران با ارائه بازی
های خوب است و امیدوارم بتوانم با درخشش در استقلال جام . دخه‌آ: می‌خواهم با
منچستریونایتد به عناوین قهرمانی بیشتری برسم . عکس بختیار با گرفتن
پیراهن استقلال.
Previous



از نظر احساسی پرسپولیس برایم بهتر بود/ می خواهم آقای گل شوم و به .
khabarrooz.xyz/news/95518
‎7 جولای 2016 . من با ذوب‌آهن توانستم به پیراهن تیم ملی برسم و همچنین دوبار با این تیم . شاید از
نظر احساسی به سود من بود که به تیمی مثل پرسپولیس بروم اما . با درخشش او جا
برای بازیکنان جوانی مثل من در فوتبال ترکیه و اروپا بازتر خواهد شد.
فاطمی:امیدورام از صبا به تیم ملی برسم - تفسیر نیوز
www.tafsir-news.ir/news/104525/
‎بازیکن جدید تیم فوتبال صبای قم گفت : روز های خوبی را در پرسپولیس . امیدورام
امسال بتوانم انقدر خوب کار کنم که افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را به دست . و
امدوارم که امسال بتوانم با درخشش در ترکیب صبا به این افتخار دست پیدا کنم.
انتهای پیام. برای نمایش تمام اخبار با عنوان «فاطمی:امیدورام از صبا به تیم ملی برسم
» اینجا .
انصاری‌فرد: کی‌روش می‌جنگد تا تیم ملی موفق شود/می‌خواهیم برای اولین .
dargazkhabar.ir/انصاری‌فرد-کی‌روش.تا-تیم./اخبار./ورزشی/
‎22 آوریل 2016 . مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: در فوتبال داشتن زمین و لباس مناسب و بازی‌های .
با درخشش انصاری‌فرد و گلزنی‌های مهاجم ایرانی خود با رده پنجمی جدول به کار خود در .
طبیعتا من هم می‌خواهم بهترین تصمیم خود را برای آینده فوتبالی‌ام بگیرم. . بهترین‌ها
هستم و دوست دارم پیشرفتم را ادامه داده و به تیم‌های بزرگتر برسم.
با مگویان قلب دفاع استقلال را بیمه می‌کنیم - عصر دنا
asrdena.ir/module/./-با-مگویان-قلب-دفاع-استقلال-را-بیمه-می‌کنیم-
‎18 ژوئن 2016 . . حالا تجربه کافی به دست آورده، قصد دارد با درخشش در استقلال به تیم‌ملی برسد .
تو در بازی آخر لیگ مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی با پیراهن راه‌آهن داشتی. . شوم و
از این جایی که هستم خیلی بهتر باشم تا به جایی که می‌خواهم برسم.
با پرسپولیس مذاکره کردم / هدفم اروپاست اما شاید سال های بعد به .
news.mwfpress.com/?p=97175
‎2 جولای 2016 . من با ذوب‌آهن توانستم به پیراهن تیم ملی برسم و همچنین دوبار با این تیم قهرمان شدیم.
. دومین هدفم رسیدن به پیراهن مقدس تیم ملی است و پس از آن می‌خواهم به فوتبال اروپا
بروم. . شاید سال‌های بعد من به استقلال یا پرسپولیس بروم. . با درخشش او جا برای
بازیکنان جوانی مثل من در فوتبال ترکیه و اروپا بازتر خواهد شد.
نوری:آرزویم پایان فوتبال با پیراهن شماره ۱۴ پرسپولیس است-نمی خواهم .
www.3neshaneh.com/news/single/41390
‎کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی خواهم در مورد جلسه‌ام با علی دایی .
می‌خواهم روزی از پرسپولیس بروم که جام قهرمانی را بالای دستانم به هواداران هدیه . تمام
هدف من این است تا جایگاه ثابتم را در تیم ملی به دست بیاورم و جام ملت‌ها را از . آنقدر
تلاش می‌کنم که برای پرسپولیس تاثیرگذار باشم و مطمئن باشید با درخشش در سه
جام هم به .
گفت‌وگوی ایسنا با نخستین ایرانی لیگ هلند - پیک ایران
www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=65075
‎ارتباطم با مربیان و بازیکنان هم رضایت‌بخش است و نسبت به روزهای اول حضورم
خیلی . رفتار می‌کنند و سعی دارند شرایطی داشته باشم تا با آرامش به تمریناتم
برسم. . می‌خواهم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشم و بالاخره پیراهن تیم ملی را بر
تن کنم. . و امسال از پرسپولیس پیشنهاد داشتم که اگر نهایتا دراین تیم بازی
می‌کردم برایم .
حرکت عجیب بازیکن ایرانی که جهانی شد - سایت خبری تحلیلی تابناک .
www.tabnak.ir/fa/news/./حرکت-عجیب-بازیکن-ایرانی-که-جهانی-شد
‎15 آوریل 2014 . شاید با دعوت او به تیم ملی دلمان قرص شود که لیونل مسی حتی در مقابل دروازه خالی
ایران هم . کاش بازیکنان میلیاردی پرسپولیس به اندازه نجاتی غیرت داشتن .
ببخشیدا من واقعا عذر میخوام ولی فقط یک کلمه میتونم بگم. . و نپال برسه که
ازشون بمونیم عقب، من نمیتونم بفهمم بازیکنی که با یک حرکت غیرحرفه ای و .
نیمکت نشینی قابل تحمل نیست - همشهری
www.hamshahrionline.ir/details/129003/Sport/soccer
23 فوریه 2011 . من هم مثل خیلی از بازیکنان، نیمکت‌نشینی را دوست ندارم و می‌خواهم همیشه بازی کنم.
البته در . یعنی پرسپولیس مدعی نیست؟ من نظرم را . دوست داری دوباره به پیراهن
تیم ملی برسی؟ . امیدوارم با درخشش در استقلال به تیم ملی برسم.
در پرسپولیس به من و هواداران خیانت شد
www.entekhab.ir/fa/news/./در-پرسپولیس-به-من-و-هواداران-خیانت-شد
‎17 آگوست 2013 . قاضی که کوهی از صحبت در مورد شرایطش در پرسپولیس بود با حضور در خبرگزاری
فارس و گفت و گو . فکر می‌کنم استارت درخشش تو هم از همان جا زده شد؟ . بعد از ذوب‌آهن
به تیم ملی هم دعوت شده بودی، درست است؟ . آن بازیکن را جذب کنیم، من به باشگاه
رفتم و گفتم رضایت‌نامه‌ام را بدهید می‌خواهم جدا شوم، مدیر برنامه‌های من را .
Previous



صاحب‌خبرآرشیو سایت های ایران
sahebkhabar-varzeshi.azilaz.ir/
ساکت: تبلیغات روی پیراهن تیم ملی نسبت به دوره قبل تعدیل و اصلاح شد .
برچسب ها : پرسپولیس ,مدیره ,هیئت ,هیئت مدیره ,مشخص شدند ,مدیره استقلال ,
پرسپولیس مشخص ,هیئت مدیره . منبع : صاحب‌خبرمنصوریان به من اعتماد کرد می
خواهم در استقلال بترکانم . منبع : صاحب‌خبرکلیولند با درخشش جیمز و اروینگ به
پیروزی رسید
نریمان جهان می خواهم به تیم ملی برسم - بازتاب 24
baztabnews24.ir/search/?.نریمان%20جهان%20می%20خواهم%20به%20تیم%20ملی%20برسم.
‎هافبک فصل گذشته تیم گسترش فولاد با گرفتن رضایتنامه از این باشگاه به
ماشین . سامان نریمان جهان به دنبال این است تا با درخشش در ماشین سازی فصل بد قبل
را جبران کند. . محمدحسین کنعانی زادگان گفت: من در تیم پایه های پرسپولیس بازی
کردم اما . خوشحالم جواب اعتماد خطیبی را دادم / می‌خواهم لباس تیم ملی را دوباره بپوشم.
آسمان همیشه آبیست - روزبه چشمی‌: آمدن به استقلال بزرگ‌ترین ریسک .
ganabeh.mihanblog.com/post/4549
‎8 جولای 2015 . وقتی باشگاه صبا با استقلال به صورت کتبی مکاتبه می‌کند و پول . به‌ هر‌ حال
فضای خوبی در قم برای من فراهم شده بود و لطف خدا هم شامل حالم شد تا بتوانم به هدفی که
داشتم برسم. . (باخنده) طرفدار تیم ‌ملی ایرانم و باشگاهی که پیراهنش را بر تن دارم. .
بعد رفتم نوجوانان پرسپولیس و تا رده امید در این تیم بازی کردم البته .
قرمزترین پسر دنیا وبلاگ 24 - 1
weblog24.link/blog/redboys
همین سال پیراهن تیم ملی را در 23 سالگی به تن کرد و سال 52 با تیم ملی خداحافظی
نمود. . پس از درخشش در لیگ آزادگان، به پرسپولیس بازگشت و در اولین فصل
حضور مجددش در . پس از اینکه استادیوم مارکانا و هواداران را دیدم، می‌خواستم بازی کنم
. . که این راه را برایم باز کردند که بتوانم با بازی در تیم دیگر به شرایط ایده آل
برسم.
کنعانی‌زادگان: می‌خواهم با درخشش در تیم ملی لژیونر شوم
www.aftabrey.ir/khabar/./کنعانی‌زادگان-می‌خواهم-با-درخشش-در-ت/
‎29 مه 2015 . کنعانی‌زادگان: می‌خواهم با درخشش در تیم ملی لژیونر شوم. به . می‌خواهم آن قدر خوب کار
کنم و در تیم ملی بدرخشم که در نهایت لژیونر شوم و به فوتبال اروپا برسم. . بعد از
آن هم چون یک نیم‌فصل با پرسپولیس قرارداد دارم به پرسپولیس بازمی‌گردم تا قراردادم
به . بازیگر زن معروف با لباس محلی مردم سیستان و بلوچستان!
از بزرگترین حسرت ورزشی کریمی تا راز بازگشت به پرسپولیس
www.awalnews.ir/./از-بزرگترین-حسرت-ورزشی-کریمی-تا-راز-بازگشت-به-پرسپولیس
‎18 نوامبر 2014 . از لگد زدن به ساک ورزشی تیم ملی پشیمانم . *اولین بازی برای پرسپولیس: با آقای
عابدینی صحبت کرده بودم و از بازی اول فیکس بودم. . این اتفاق در اوج جوانی رخ داد و
باعث شد به این نتیجه برسم که امکان . اماراتی‌ها حتی در فرودگاه آمدند و قبل از رفتن
به آلمان پیشنهادی هنگفت به من دادند که من می‌خواستم قبول کنم اما .
صاحب‌خبرآرشیو سایتهای ایران
sahebkhabar-varzeshi.arniz.ir/
منبع : صاحب‌خبرکی‌روش 38 بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد . مراسم رونمایی از
لباس تیم ملی اسکیت هاکی ایران با حضور رییس فدراسیون اسکیت برگزار شد. .
پس از درخشش کریم انصاری‌فرد در فصل اخیر سوپر لیگ یونان با پیراهن تیم
پانیونیوس، . کاوه رضایی در یکقدمی پرسپولیس، برانکو: می خواهم همه را در تمرین
ببینم.
با پرسپولیس مذاکره کردم / هدفم اروپاست اما شاید سال های بعد به .
feed.tpanel.ir/./با-پرسپولیس-مذاکره-کردم-هدفم-اروپاست-اما-شاید-سال-های-بعد-به-استقلال-یا-پرسپولیس-بروم-طارمی-بهترین-تصمیم-را-ب.
‎2 جولای 2016 . اخبار خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری >> ورزشی >> با پرسپولیس مذاکره . من با ذوب‌آهن
توانستم به پیراهن تیم ملی برسم و همچنین دوبار با این تیم قهرمان شدیم. . دومین هدفم
رسیدن به پیراهن مقدس تیم ملی است و پس از آن می‌خواهم به . با درخشش او جا برای
بازیکنان جوانی مثل من در فوتبال ترکیه و اروپا بازتر خواهد شد.
مهرداد محمدی: می‌خواستم به حرف علی‌آقا گوش کنم اما قسمت نشد - همه جو
hamejoo.ir/./مهرداد-محمدی-می-خواستم-به-حرف-علی-آقا-گوش-کنم-اما-قسمت-نشد
‎12 جولای 2016 . مهرداد محمدی: می‌خواستم به حرف علی‌آقا گوش کنم اما قسمت نشد\r \r سه شنبه 22 تیر
1395\r 0\r . به سپاهان آمدم تا به پیراهن تیم ملی بزرگسالان برسم. . بعد از
پیوستن وحید امیری به پرسپولیس و توافق این باشگاه با امید عالیشاه بر سر . به
گزارش ایرنا از باشگاه راه آهن یزدان، درخشش مهرداد محمدی در فصل گذشته و زدن 10 .
بیوگرافی سردار آزمون + تصاویر سردار آزمون - بیتوته
www.beytoote.com/sport/./biography3-sardarazmoon2-pictures.html
‎سردار آزمون همچنین در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در بازی با لبنان به عنوان
بهترین . در کازان ماند، به امید روزهای شیرین آینده، روزهایی همراه با درخشش در پیراهن
تیم ملی. . سردار آزمون فرزند خلیل آزمون، بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران است
. و دایی و لطف آنها تصمیم گرفتم که برای یکی دو روز با پرسپولیس تمرین کنم.
Previous

  • ۱۳۵ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی